Wednesday, November 26, 2008

Tööpäev Eesti vrs Ozzi

Rutiin tuleb juba. Ja tööväsimus. 3 päevaga kokku 25 töötundi, ületamatu pingutus minusuguse working holiday jaoks. See nädal tekib juba nagu rutiin. Homme jälle 6.30 äratus, siis kui Eestis alles haigutusi teete ja lõuad pärani ajate uneleminekuks. Südaööl hakkab eesti aja järgi minu töö. Siis kui teie seal Une-Mati värvilisi piilute ja suu irevil tatt teisest nurgast padjapoole tuhatnelja niretamas ... Kella 16 paiku või hiljem jõuan mina oma tööpäevaga koju, kusjuures Teie seal alles kergitate kardinat ja ohite, et kus on pime, kus on külm ja kus on lund, ning suure huviga vaatate, kas kraad ehk näitab mõnda pügalat soojema poole :)) IRW. Köögis valmivad võikud aetakse põsest alla... sellal kui mina sukeldun oma suurde laia voodisse pikutama ja uudiseid surfama ja lugema. Hakkab minu lebo, teil tööpäev.
_________________
Keda huvitab mu tulevane Sydney elukoht, siis palun chattige google mapsis ja lööge sisse coogee, 2 min walk to the beach. Kardaks öelda, et ma lähen sinna rohkem puhkama kui tööle, icc.
__________________
Kell 8.00 kuni 16.00 tööl, sh 30 min break. Thats it... :)) Nii paistab, et sindi öömaja ja lennujaama transfeer on ka olemas :))) tundub trusty. Tööl oli täna uus põll. 22 a ozzi, kellel oli tugev aktsent, nii et sittagi ei saanud aru... Tegelt ei ole asi aktsendis, vaid selles, et nad ei viitsi rääkida. Nagu kartul suus pobisevad ja mina nagu ohman the First, küsin kogu aeg üle, mida ja mida. Shaene i aktsendi ja hääldusega olen ma täiesti ära harjunud. Ei saagi enam aru, et ta aussit paneb. Loomaaed nädalalõpus vistj ääb ära, kuna täna sadas ja sajab vist veel pikalt. Soe on ikkagi... lombid on ka megad muidugi.
Sindi agentuurid sain ka köögikokalt Andrewlt teada. Keegi teine peale tema ei tea, et mul siuke lahkumisplaan. Andrew on ilmselt jälle üks paljudest, ehk gei, icc.
Cheers, kõik. Ajan dollareid kokku raskeks jõuluperioodiks ja uusaasta ikalduseks :))

No comments: