Monday, November 17, 2008

Kaheksas nädal

Õhtul avastasin, et keegi on mu seebi ära varastanud. Uue omaniku saanud. Meenus, et Cory mainis, et David kasutab kõik ta vetsupaberi ära... ja kui tema koogile jõuab, on tühi rull... seega tuli tuur teise vannituppa. Ahaa, näe, ongi minu seep seal veega vedelaks lastud... noh teadagi, mis pole oma, seda ei hoita ja nii oli ka mu seebiga tehtud, ja tumeda karvaga...öök. Natuke mõtlemist, ise ma seda seepi ei kasuta enam... nii, ja ega ma teisele ka jäta. Vedeldunud seep leidis tee prügikasti ja kotike viidi agaralt maja ees olevasse suurde kasti. Seega nüüd on siis teada mis värk. Pole siis ime, et mu Markiii peldikupaber esimestel sissekolimispäevadel ära kadunud oli. Lihtsalt omastati teise vannituppa.

Millest ozzid uudistes räägivad? Eile oli mega torm, ja see nädal on neid veel ja veel tulemas, rääkimata julude ajast. Oo fakkk, oleks ma seda teadnud, icc, oleks Cairnsi vbla kolinud. Ühesõnaga moodne vihmavari prügikoti näol tuleb üles otsida. :) Klipike ka lisatud eilasest tormist. Mitte ainult meil ei kadunud elekter, vaid paljudes teistes Ida-ranniku osmikutes ka. Cheers!


Tere, täna on siis siin Ozzi maal oldud 7 nädalat ja 8 hakkab jooksma, vuta vuta. Paikne ja vaikne, sajab väljas ja ilmateade tõotab eesti sita suveilma jätku veel kolmeks päevaks. Aegajalt topin oma cvsid seeki kaudu sinna ja tänna.Peaksin ju küll kõva sandwichhand olema ja igasugu waitstaff jne... Homme õnneks jälle tööle.

No comments: