Wednesday, November 12, 2008

Seitsmes nädal jookseb

Tere, eila käisin tööl 8.00 kuni 16.30. Nu ja täna kisin Greenbeansis tööintervjuul, mis töhendas, et kokku oli jooksnud a la 50 matsi, kõigil teksad ja tossud jalas... lootuses tööd saada. Õnneks saime suht ruttu oma intervjuuga ühelepoole... oli veel Sandra ja Andre (keda ma kohtasin hiljuti) ka sinna töökeskutellule tulnud, pluss mõned eestlased. Sellised lood.
Minu edasised plaanid on algstaadiumis sellised. BNEs üritan käia ära Koala pargis. Veebruaris põrutada Sydneysse kuni kaheks nädalaks, et vaadata linna ja muid ilusaid asju. SYDist Alice Springi kuni nädalaks, et tutvuda kohalike kivimürakatega keset kõrbe, ilma neid nägemata ma tagasi ei tule!! :)) Alicist Cairnsi või Townsvilli sõltub, kuhu lennuk lendab, sest sihtmärk on Whitesundy Island. Pärast seda peatuksin Cairnsis v Port Douglases töö eesmärgil mõneks ajaks. Ja mis edasi saab... on lahtine nagu avakosmos.
Cheers again!
PS! Krt, poes tavaline valge sai fakk, küsivad a la 5 AUDi, mille eest!!?? Jahu ju ainult.... grrr.. Aga Woolworts on odavam kui Coles ja valik on woolis suurem. :)))
PS! Mingi aeg tagasi otsustasin hakata nõusid enam mitte pesema, st siin on nõudepesumasin, aga nu ma vaatasin et piisavalt on nõusid, et saaks masina täis... jne... seega mina kogun nüüd masinasse... pesen vaid vajaliku panni või noa :)) Ja siis kui majaomanikku pole, tuleb masin urama ajada. Kui ta vaid teaks, et ma kahte pesumasinat korraga kasutan, saaks vist rabanduse. Milline elektri ja vee kulu! Eile kurtis et ta ei jaksa uut diivanit osta, jube kallis noh. Jah iga nädal Sydney vahet sõita on jube odav muidugi, aga ma ei maininud seda, nu ja nädalas 4x170 daala saad, siis oled ka vaene valmis, et saad ainult kummimadratsist unistada... või loetud ajalehtedest perse all. :) ahjaa, nõudepesu masinal on kirjas, et iga masinakord kasutab kuni 15 liitrit vett. Nu kusaugust ta seda kokkuhoidu nüüd propageerib? Kui mina panni pesen, siis sinna läheb juba kena 10 liitrit vett küll.... arvestades kehva kraani ja muidu minu aussile omaeid aeglaseid liigutusi ;)

No comments: