Thursday, November 13, 2008

Logelemise päev

Õhtul oli siis italiaano jälle kokkamas. Kutsus et sööks koos temaga, mina v astu, ei ma juba söönud (enamgi veel, et ta ei saanud omletiga hakkama). Tahtis siis teine krevette õlis krõbedaks ajada, nii et jahu ümber oleks. Aga näe, kolmveerand klaasi asemel pani tüüp 3 klaasi vett ja pakikese jahu... nii et kogu kraam hulpis. Üritas siis jahu kätte saada, tehes filtri majapidamispaberist... aga ei see ei töödanud. Nii et ei tea mis sai... aga mina lahkusin komöödiasaalist :)))
Täna oli teine vaba päev´. Homme tööle ja intervjuule. Loodan saada poodi kohta... aga nagu alati, on suht ebaselge, mis koht see oli, aga kõlas nagu Supre. Palvetage, et must siin riidepoe müüja saaks. Mina palun :)






Täna ajasin ennast siis 15 paiku toast püsti ja tegin väikese jalutuskäigu lähiümbruses. Ilm on küll poolpilves, aga raske on selleguipoolest. Päike on tugev ja higi jookseb ja nahk kleepub... ja mäed, oi küll siin on alles mäed. Ja need kellel mäe otsas maja, neid nimetatakse rikkuriteks, sest neil on vaade. Ja mina kelgin oma lasna vaatega tallinna lahele onju! :)






Mõni pilt ka siia, kus on alles pirakad mäed... ilmselt hullemad kui munamägi. Pole veel Eesti munamäge näinud. Noh, enne kui nuustakule jõuan, tuleb kaugemale vaadata, irf.


Linnuke ja sisalik on koduaia külalised.

No comments: