Saturday, November 22, 2008

Meel on muutlik nagu ilm 32 kraadi

Õhtu, või siis juba uus päev. Tööpäev oli7,5 tundi. Suht easy... järgmine nädal peaks saama a la 40 töötundi ehk... 6 päeva tööl natuke iga päev, kaalun et cateringi vastu ei võta, ei viitsi rabeleda ja loomaaed vajab ka enne lahkumist külastamist. Järgmine nädal pühapäeval kappan loomaaeda. Esmaspäev jälle see tore päev... maaani maani...
_____________________
Täna siis kappan õhtul tööle kell 16.30 hakkab. Loodan ikka vähemalt 6 h täis seal punnitada, et siis saaks see nädal ikka 25 töötundi kokku, muiu jääb nadiks. eks ma siin kaalun ja vaatan, palju hotell mulle järgmine nädal tunde annab...krt seda cateringi eriti ei viitsiks teha, icc... pakutakse, aga näe, laisk kah, ei viitsi... plaan haudub põrutada 11 detsi paiku siit Sindi poole teele... et vaadata kuidas lood seal ja siis äkki Martaga cherry Cherryks hakata vms. Meeldiks sellist tööd teha, kus makstakse tulemuse eest... kuna ma hotellis olen nii hea, nii et nad isegi pilupoisid saatsid lihtsamat tööd tegema, mina mässaku ruumide ja kohvi refreshimisega... see on juba booring... Seega, punnitaks veel 3 nädalat ja siis jee. Sisetunne on nii kuradima kindel, et tahab minema siit Brissist. :)

No comments: