Tuesday, November 4, 2008

Töine päev

Täna sai siis tööd tehtud, kl 10.00 kuni 19.15, no breaks. situatsioon - pooldeckil laon lauale klaase. Päike paistab. Pikad mustad püksid, ja pikk must põll ja must t-särk seljas. Palav on. Oi, kuidas päike kütab. Higi niretab mu püksisääres mööda kintsu tuhatnelja maa poole joosta. Mõtlen fruitpickingule ja muudele farmitöödele. Ei, tänan, ei. Kui 15 minutit pooldeckil ajab mahlad jooksma, mida siis veel puude vilus ja põllupeenarde vagudes teha... Ruumides sees on hea jahe.
Well, tegelt ei ole asi nüüd nii kole kah. Palk palgaks, raha rahaks. Peaasi et katus peal ja kõht täis. Jääb siis üle vähe või palju, see ei loe. Loevad muud väärtused, ja ega mul selle tõttu nüüd midagi nägemata ei jää, kui ma vähem neid kupüüre püksisäärde koguda jõuan kui teised kaasmaalased kaasvõitlejad.
Töölt koju tulles oli küll muie näol ja rahulolu olemas. Sai tööd teha. Sai asjalik olla. Rohelise tee pakike, 4 pastakat, hulga freshing närimiskomme leidis uue kodu. Ka vetsurull. Hmm, siin oli keegi mu rulli pihta pannud. Noh, saan italiaano paberit ka kasutada, kust näpud läbi ei tule, megairw. Õhtusöögiks kujunes siis hiigelkrevetid sidrunimahlaga ja natuke magusat. Kõik oli hotellist kotti aetud. Tänane lõuna oli väiksem, aga kõht ei läinudki nii palavaga tühjaks. Hotellis sai ka breake tehtud nii 10 minutit, mis tähendas klaas punast veini kaastöötajate seltskonnas... eks nad siis rääkisid seal jne jne... nu ma kuulasin enamjaolt. :)) Vaikne ja tagasihidlik nagu ma olen, tasub suu rohkem kinni hoida. :))
Kätte sain ka oma esimese nädala payslipi. Ohoo, ülla ülla, seal oli sees lisaks veel mingi meal break loading. Õnneks, maha ei olnud läinud, pigem oli 9 audi palgale lisaks tulnud. Ka tunnitaks oli lepingus kribatust kõrgem. Sellisega võib juba rahul olla. Loodan et edaspidisedki tunnitasud on selles väärtuses. See on aussi mõistes norm palk. arvestades juurde tasuta lõunad :) Järgmine payslip neilt ja palk tuleb nädalapärast. Neil on kahe nädala süsteem. Neljapäeval saan Sebelist eelmise nädala palga. Seal oli väiksem tunnikas, nii nagu kirjas lepingus. Hea, et Sebelist lestad tegin.
Kallistused tervitused Kadile, Margusele, Emmile ja Issile.

No comments: