Friday, November 21, 2008

Intervjuu

Olen nagu sitahäda pesunööril.. nüüd tuli see cateringi töö ka, mis tõotab tööd kuni juludeni...et millal siis Sindisse lennata? faaak...siin saab justkui kõik jõulude saabumisega otsa.
Õhtul nägin veel opossumeid. oli lausa terve trobikond, aga kuna ilm pimenes ja aku oli just just tühjaks saamas, sain vaid ühe v 2 pilti mis on okid. Suured rotud. ja pildistamise ajal sain oma 5 sääsepunni kohe pimedas icc.

_________________

Pealelõunat. Öeldakse, et eks õhtu ole ikka hommikust targem. Nii ma siis täna surfasin ja otsisin pileteid... oma ettemõeldud kohtade vahet, Hinnad on tõusnud ja siis äkki käis plõks plaks... icc, läheks hoopis 18 detsi paiku Sydneysse, hotellis ei lubata ka eriti tööd pärast jõule, seega oleks vegeteerimine... leiaks Marta üles http://tagurpidi.wordpress.com/ ja ühineks siis farmiga :) Igati vahva ju, parem ikka oma higipales leiba teenida, kui poolikud päevad hotellis, mis on ka samuti väga higileemendavad. Ajastus saab olema küll natuke kipakas, enne jõule aeg... aga noh, põnevam oleks, seega uue nädala alguses ilmselt piletit ostma. Kahju küll et maadmööda ei saa, aga nuh... ilmselt on vahelduseisu veel rahuldamata ja unistus oma suure seljakotiga ringi tatsata meelest kadunud, nii et tuleb seda ruttu uuendada. Cheers! Siin on nii hot hot :)))


_________________________________


Täna käisin tööintervjuul Caxton ST Cateringile. Paistis positiivne olevat, kuna minu nimi läks pärast veel arvutisse kirja, ja tädike ütles, et hiljemalt esmaspäevaks annavad teada. Nuh elame näeme, aga lisatunde oleks vaja küll. Samuti täitsin seal paberid ära. Pärast seda kipa kõpa poodi, keda huvitab, siis tsekk on järgmine:

Jogurt 1 kilo - 3.98 aud

Juust pehmem mozarella 550 gr - 6.67 aud

Kana a la kilo - allahinnatud 3.56 aud

Sibul 1 kg - 2.98 aud

Kreekapähklid 500 gr - 9.93 aud

1 mango - 2.48 aud (Coles müüb 4.49 hinnaga tükk, röövlid)

Oad 318 gr - 1.90 aud

Tomat 433 gr - 85 centi

Kokku 32,35 audi.


Vut, väljas on nii palav et kont toas on kui jumala õnnistus... higi leemendab ja lahmab. Ootan pikisilmi, et saaks teise töö. Nemad seal pühapäeva töö eest rohkem ei maksa, küll aga parem seegi pisku kui niisama istuda. Iga dolts on hindaväärt.

Järgmine nädal pileteid ostma.


Majaomanik siin on ikka püstinapakas... läksin siis mina tagahoovi trepile mangot sööma ja nu tema siis et Mina olen printsess, ei aita teda (she doesnt give me a hand), mida fakki??? Mis ma peaks nagu tal muru niitma aidata või kuurialust koristama? Täiesti arusaamatu!!! Majas niigi nüüd järgi kokku 3 meest, peaks nagu piisav vägi olema, et muru saaks niidetud ja Tony peaks oma sita kraamimisega kuuri all ise hakkama saama. Mis see minusse puutub? Mina maksan üüri ja tema olgu vait!! Aga ei, kus sa sellega, suts hiljem... Et mina ja Cory jätsime elutoas tookord akna ööseks lahti, et tema peab seda kinni panema... Muuidu ronib keegi sisse!!! Jeah, usun ma jee, ja sellisest pilust ei mahu isegi parima tahtmise juures mina sisse ronima... Ja viib tema tv minema!! Halleluuja, ja teate ka kui kõrgel on see aken!!! Einoh, ta on ikka täielik paranoia... õudne kui haige inimene, küll pabistab ja pabistab... Haige!!! Nu ja mis see mind kotib, et tal vee väljapumpamine läks maksma 300 audi... siin pole see miski raha kui ta teenib ja üüre saab... Igatahes sooda on see mees...

No comments: