Thursday, November 27, 2008

The most fucked up workingday

Tööl siis kella 8.00 kuni 15.30 ni , sh break 30 min. Hommik algas suure vihmasajuga, nii et pool läbimärg jõudsin tööle. tänane tööpev oli kõige persekeeratum. Miks? Asi ei ole selles, et mina hakkama ei saaks. Mina olen super. Olen ja tuleb tunnistada. Aga juhtimine hotellis on mäda nagu pehmeks läinud murumuna. Shane ei suuda korda luua ja inimesed ei tee oma tööd korralikult. Kõik on nii organiseerimata ja kaoses, et siga ka ei söö. Isegi lehmasõnnik, antud juhul känguru oma, tundub ka rohkem korrapäras olevat, kui asjad seal hotellis. Uus poiss on ka laisk ja ohmu või lihtsalt liiga uus. Igatahes, hommikul oli keegi kohvi ja kuumaveemollid jätnud tühjendamata, mis raskendas minu tööd. Kõigetipuks oli keegi ühe ruumi valesti paigutanud. Ruumi oli vja 35 inimesele, aga kohti oli ainult 20-le pandud, mis tähendas, et jooksin officisse küsima, what do we do now? Icc... David mainis, et mis on esimene asi kui ma tööle tulen ja teen? I know the answer... I should check the rooms and functions sheets, if the rooms are correct... (aga jätsin mainimata), et ma ei ole supervisor siin ja te ei maksa mulle selle eest. Mina eeldan, et ruum on ok... mitte et kontrolliks veel kellegi töö üle, see ei kuulu enam minu palgaklassi... seega... david krabas laudu tassida ja siis kui ma toolide trollit lükkasin, vaikselt, et keegi pihta ei saaks, tuli tema ja kobises sõimas, et peab kiiresti tegema... jne masendav, karjuvad mu peale, nuh ta pärast vabandas pooleldi, et see pole minu süü, aga tuleb olukordi. ... seega olin ma hommikul üksi 70 inimese jaoks, kellest 20 olid allkorrusel. Pole lihtne joosta üles alla ja siis orgunnida tee kohv ja refresh the room.... kui kõigi breakid olid 15 min vahedega... järgmine prahmakas.... viin kohvi ja teed ja siis pisikesed misiganes magusad soojad asjad ruumi...mutike tuleb kobisema, et meie break on alles 20 min pärast... j nu asjad lähevad külmaks... et ikka 5 min enne breaki peab kraami sisse vedama... oleks tahtnud talle öelda, hallooo!!! mul on 70 matsi teenindada, mida sa õieti mõtled ja mis vahet on, kas see pask seisab siin või köögis, ahjus ta niikuinii enam pole ega ole olnud juba tunde.... magusa jura viisin kööki tagasi. Kohv ja tee jäid. Jobud!
Mingi aeg tuli siis uus poiss ka tööle. Nu ja Shane krabas ta endale appi 20 in lõunat ettevalmistama. Mina siis punnisin üksi 50 le... asja juures mäda oli see, et keegi oli osaliselt ettevalmistanud tallergud noad kahvlid jne jne... aga miinus oli see, et osad asjad olid puudu.. nii ühes kui teises ruumis. Töö oli poolik ja seda mainisin ma ka Shaneile. Lihtsam on ju ise kõik teha kui kellegi sitta tööd parandada. Siis loe ja tseki et nuge kahvleid piisavalt ja tallerguid, ja siis oli puudu sool ja alustaldrikud jne jne... ühesõnaga viskame need lauale, mis käepärast on ja ongi töö tehtud! Selline oli siis olnud eelmise tegija motiiv. teise paska on alati raskem parandada, kui uut teha.
Lõuna aeg üks grupp breakis 10 min varem ja toit ei olnud veel valmis. Nii siis Shane õiendas, et miks ma juba all köögis ei ole jne ja jagas töö minu ja uue poisi vahel ära... ühesõnaga mul viskas kopa ette, et mina tee ja jookse ja Shane karjub ja läbimõtlemata ülesandeid annab... ja ise sittagi ei tea. Egamina ka saa miskit teha, kui faking köök ei ole lifti ja foodiga valmis ja miks mina üleval olin, viisin salatikastet.. ahsoo!!! Pisarad tikkusid silma ja nii ma siis punasilmselt toimetasin seal ülejänud päeva. Polnud just the happiest day.
Shit goes on.
Paus oli ka antud läbimõtlemata ajal mulle. Nu kui ma oleks pasui lõpetanud 14.15 siis ei oleks ma jõudnud teha afternoonkohvi, mis tähendas kohvitasside lisamist ja jää toomist keldrist ja jäätise panemist kastikesse jne jne... it takes time. No ja siis koristamise ajal kui tropid breakisid, kallas üks mutt mulle kuuma tee käe peale. Oo kui mõnus, ma ju kuumaveevanne ainult võtangi. Valus oli... kappasin siis tuhatnelja storeroomi ja pistsin oma käele jääd peale... punane oli. Ilmselt rohkem jääst, kui veest. Sest nüüd tunnis hiljem on asi enam vähem ok, aga veits valus on ikkagi. Mingit kreemimöginat sain ka köögis oma käe peale. Punasilm jälle!!! :)) Kui juba shit, siis ikka big shit.
Edasi asi hullemaks ei läinud. Päeva jooksul pressisin Troylt jälle, et kus on mu superannutatsiooni membershipnumber... valelikud zhestid ümbritsesid ta juttu, seega läksin hiljem officisse Terryt küsima... meeting. Kaebasin Shaneile, et kus mu superannu on... äkki ei makstagi seda!!! Lubas uurida. Ja et makstakse ikka.
Köögis oli sisalik. Mingi aeg lisan pildi.
ahjaa, Shane mainis, et ma pean selle kuuma vee kohta mingi raporti kribama. Minu oma peaks siis siuke olema: I was cleaning the dirty cups when they were having a break... I passed a lady in the hall... she saw me and i was sure, it is safe to pass her, because she even started talking to me :=) she was friendly... but big, huge. There wasnt much place to move, because there were lots of people out there. I moved slowly and made sure it is safe. I was about to pass this big lady, but all of a sudden she dropped the boiling tea on my arm. It was so hot!!! Idont know, why she dropped it. Maybe her hand got too weak, because the tea cup was heavy to her :)))... anyway, something happened, so she dropped on me. I run to the storeroom, i wanted to put my face into ice-cream and scream you are all so stupid!!! I put some ice on my arm... and after a while i went to kitchen, to get some cream on it. Nikita helped me. My arm looks better now, it was red after the hot water... it's ok now, but still a little hurting...
All in all i wanna scream, Shane i so unorganized and doesnt have a clue how to run this place and to be a supervisor. Stupiiiiidddoooo!!!
PS! Ununes mainida, et all officis oli ks Sydney hotelli pomosid, nu ja tema siis tutvustas ennast mulle ja surus kätt ka ja puha... nu ohoo Sydney oma, sinna peaks tööle saama. Hiljem eksis too tüüp 4. korrusele ära ja küsis, et kus on main kitchen. Nu ja siis ta jälle surus kätt ja teist korda ka veel, ehk kokku juba kolm korda ja säras... aru ma ei saanud, mis ta säras, sest mina ei näe küll printsess esimene tööl välja, enamgi veel, et mul olid juuksed mustad ja vihmamärjad icc... nu igatahes... Ikka käed pihku jne... kahjuks ei saanud võimalus öelda, I would love to work in Sydney, kuna ta telefon helises... krt... Icc, aga vähemalt äkki Sindis joppab sama hotelloga, kuigi nad nii organiseerimata, ahjaa Sydney kutt oli siin selleks, et õppida midagi Brissi omadelt. ma oleks naerukrambid saanud. Siit ei ole küll midagi õppida, pigem tuleks kopaga juurde anda.Aga see jäi ka ainult minu teada. :))

No comments: