Sunday, November 23, 2008

Eestlane sööb ka teise eestlase ISEGI Aussis ära

Mäletate, et kohtasin mingi aja möödudes kahte eestlast. Andre ja Sandra. Sattusin lugema sandra blogi. Järgnev lõik siis kirjeldab tema kohtumist minuga tema perspektiivist:
No k2isime sseal s88mas ja kui tagasi tulime, siis yks chikahakkas r22kima, eestlane. Nagu eksinud kutsikas ei tahtnud maha j22da, jutt venis, ta ei teinud mu tuju paremaks, v2ga negatiivne. Umbes, et te ei saa t88d, k2skis valetada. No seda ma juba tean. Olen karastunud.
Jah, mina olin viisakas ja ei kirjutanud et kohtasin kahte eestlast, suht tõsiste nägudega, aga tüdruk oli justkui surnumatja ja elusita ilmega. :) Viisakas jaa siis soovitasin neil veel grean beensi kandideerida jne jne Andre teab... Aga mis see minu asi on, eksju, põline eesti rott pureb seal kus saab teist eestlast, see on ju eestlastel veres! Fuck you too!
See et sandral villid varvaste vahel, ei tähenda, et keegi peaks tulema ja teda cheerima... vingu pingu nagu ta paistis. vaadanud siis seda tolgust seal trikitamas, oli ju küll võimalus eemale astuda!
Mina ei öelnud, et keegi tööd ei saa, lihtsalt rääkisin veits kuuldud ja oma kogetud kogemustest. :) millest imbetsill sandra tegi laused ümber ja sai jälle omsoodu aru.
Käskis! Siin on ilmselgelt tegu suht harimatu inimesega. Või jah, kui tema meetod on teisi pureda, siis võis talle see näida küll käsuna, sest mina naiivitar, mõtlesin et olen hea ja jagan teadmisi, soovitasin neile... oleks pidanud hoidma suu kinni ja ikka kümme küünt kramplikult enda poole hoidma... ja teistele hambad kõrri...
Järgmine kord siis targem :) Tänan õppetunni eest, mölakas.

No comments: