Wednesday, October 1, 2008

Hommik ja synnip2ev kohalike moodi

T2na sai p2ris kaua magatud, uni l2ks mingi enne 6 2ra ja siis k66lu siin niisama passida et uus uni peale tuleks. Magasin p2rast edasi kuni kella 11.30ni, Amy oli ka veidi yllatunud, kysis, et kas ma magasin, icc, jah. Otsin netist kedagi, kes Surfarites katust pakuks. Neil endal on ka 1 tuttav. Teda peaks t2na 6hta Timi synnip2eva s66gil n2gema.
Kurguga on lood j2lle pahad, ilmselt see samastiilis nohu kurgu kaudu... Peaks t2na apteekis saama, et sudafedi ja seda piserdavat soolalahust osta. See peaks aitama, muidu olen j2lle kuu kaks kurgut6bine. Hmm, ei tea kas nad r66vivad mu seal apteegis vaeseks, icc...
V2ss on peal, tudiks ainult, icc, leboks v2ljas, seal p2ike paistab ja megasoe paistab. Vartsi kobin sinna ka viivuks... Neil on siin maja juures bassein ka. Hmm, kas ma mainisin seda juba. L2heduses poodi pole... siin on lihtsalt elumajad, 1 kordsed eramajad. Eila n2gin surnud ussi tee 22res, arvake kes teisepoole teed hypata tahtis?!
Hetkel on see koik. Tahaks juba Surferitesse, siis on nagu kindlam mats. Ahjaa, mu pangakaart ja TNF peaks ka siia postiga j2rgmine n2dal tulema. Ma loodan v2hemalt nii


OHTUST

nii nagu selgus oli t2na siis hoopis Timi sobra synna ja Timmi oma on Laupa. Viidi meid aafrika restorani, kolab kole uhkelt, aga eesti restod on ikka rohkem kui kaks jalga ees sellest siin. nii et kohal oli 20 inimest ja kokku oli arve 200 aud. nu mina poetasin 5 aud, lisaks l2ks pilet rongiga 8.6 aud. sook oli lausa padusitt, siuke, mida syya ei kolba, mingi vyrtsikas moga kokku keeratud, sisustus ruumil oli nagu meie noukaaja sookla. ajeee... nende resto, kuku pikali, in da basement. timi sobranna oli ka kaasas, sam nimeks. p2rast nad ka kommisid autos, et sook ei olonud tasemel, koht ka mitte koik oli liiga kallis, ja yldse asi sakkis icc. ahjaa, ja teate mis oli synnip2vea lapse tordiks? teate jah, nemad mugisid seda vaimustusega, mul hakkab neis kahju. selleks oli SAI, jummala tavaline valge sai. sellega sai palju nalja kui ma timile ja samile mainisin, et see on meil sai white bread... muidugi ma ei julenud neile oelda, et tegelt nende birthday cake was a pigeon's food... icc (tuvisook)

nu a laupa saan ma surfaritesse for free. vaatab mis saab. ahjaa, Nuki (paul nei) soovitas enne too leida ja siis elamise. ok, vaatab mis saab. mere22rde tahaks.

1 comment:

Unknown said...

Tsauki. Tundub, et sul läheb hästi seal kaugel. Kuigi lennureis võis vist küll surmigav olla. Mis su korterist Tallinnas sai.. üürisid??
Igatahes hakkan siin blogis su tegemistel silma peal hoidma:-) Ok, ole siis tubli ja ära eesti keelt ära unusta:-)

Marika