Thursday, October 2, 2008

2. okt neljap2ev

T2na kahju kyll, ei tee ma j2lle mitte midagi, doing nothing. Kuna brissis ma tood ei taha... liiga suur linn ja merd ei ole, siis ootan et saaks oomaja surfarites. couchsurfingus otsin kes oomaja annaks, icc. t2nane tegemine on maja taga bassus suplemine ujumine, seal on 26 kraadi, kohalikele on see KYLM. ja kui p2evitamisest palav hakkab, jahutan end j2lle bassus. icc. siuke nothing doing p2ev. oma ruumi koristamise asjade s2ttimisega pole ma ka kaugemale joudnud, kui et neid rohkem laiali ajanud. kohalikud k2ivad ujumas siis, kui vesi on 30 kraadi, ma ei hakanud neile ytlema, et meie eesti spaades saaksid nad siis ainult laste basseinis k2ia, icc. that's it for now. kell on 13.50. t6usmisega on veel raskusi, ajavahe on ikka r2nk vops kyll :D
teil on kell 9.00 , mul on 16.oo, kerge pruunikas jume on peal, randid on j2rgi, icc...

No comments: