Friday, October 17, 2008

P2ev t2is yllatusi

T2na oli siis graafikus 3 intervjuud ja k6ik hotellidele (2 viimast bankettidele). Nii ma siis k6mpisin rahuliku sydamega ja kui k2is k6ps... minu tutikas king l2ks katki ja ma olin peaaegu rongijaamas juba... 3 intervjuud ja katkine king!!! Wdf!? Intervjuu hakkas kell 11. Kell 10.32 poes BigW, kell 10.38 kingad ostetud (esimene paar mis jalga sobis ja olid pehmed. Leidsin musta versiooni, n2gi soliidsem v2lja, hinnaks natsa alla 14 audi). Kell 10.41 kingad jalas ja teele. Stamford hotell 5 t2rni, oi kus kysisid alles palju asju, n6rgad tugevad omadused, mida ma teinud olen too poolest siis... ikka bufeed enamjaolt :)) Mis on koige olulisem mulle too juures? Nu ikka et kliendid rahul oleks ja klient on kuningas (T2nan Eget siinjuures) ja toin n2ite, et kui klient tahab j2tsi, ja meil seda pole, siis jooksen kasvoi linna teise otsa. Ja veel palju kysimusi... Kell 11.19 olin vaba. 12 paiku s6in oma sushirullid 2ra ja istusin ja istusin ja Cameron helistas ka. Ajeee, what the surprise, i'm going to Fraser Island for the weekend!!! Vot, siuke kink temalt ja Julielt (Siinkohal sygav kummardus Virgole, kelle kaudu ma Camiga tuttavaks sain). Hinnaline kink.. nu soltub ka kuidas arvutada nyyd dollari kurssi onju :) aga iseenesest et saab suurimat liivasaart n2ha jne ilus vesi ja 3 saksa tsikiga... oeh, ei oska kohe 2ra t2nadagi. Nagu mega!! Siine family lahkub ju t2na Sydnysse ja ma oleks muidu terve weekend yksi olnud.
Kell 12.45 teine intervjuu. Hotel Marque. Oh see l2ks lyhidalt, aga ... kysimused... palun r22gi endast. Noh ikka hotellis olen tootanud ja joulude ajal k2ivad firmad oma tootajatega meil soomas... ja oi blj22d, sellel mehel oli minu k6ige esimene cv, mis t2hendas, et ma olin viimati referent kuskil :)) KKMis. How many plates u can carry? (mitu taldrikut saan ma kanda siis korraga). Three plates :) (only done it in my vision or my dream so far). Yeah, pole elu sees 3 tallergut ilma kandikuta teise nurka viinud veel :) Kyll 22 opin. Ohoo, oh sa perse... aga sellegipoolest kutsuti esmasp2evaks pabereid t2itma, mis t2hendab tood. Hmm... Tsiisus, neil oli teine cv ja minu jutt ka hoopis teine IRW. Ilmselt ta ei lugenud seda, ma loodan. 13.06 Apelsini, sidruni ja laimi mahl n2pus ootamas Franzit. Franzi n2itas mulle, mis tuuriga l2hme... ja andis Cameroni juhised edasi. Start homme minu juures on kell 5.06 hommikul rongijaamast, seega 2ratus on a la kell 4, siis kui eesti pool magama ennast keerab.
Kell 14.45... nu ei leia seda kolmandat kohta yles, kysin 3 inimeselt ja 4 n2itas siis ukse k2tte :) T2idan papreid ja mutike ei suuda leida, et mul viisa oleks. Nu pole minu probleem, kui aussid oma IT systeeme ei uuenda ja muidu k2kke teevad. Ohoo intervjuu kahe ladyga. Mervic Sebel Citigate Hotellile. Kysimused siuksed, et silmamunad tahavad peast v2lja hypata, aga suudan siiski kahe muti n2o s2rama panna, et nyyd on teie laua taha sattunud kyll usin tootegija. Kysimused stiilis, kirjelda oma toop2eva algusest lopuni... Oh sa rusikas!!! Eeee... nu ikka algas riiete vahetuse ja k2te pesuga (because we were dealing with food u know :)) ja juuksed pidid ka kinni olema. And then there was a supervisor (uujee) who gave us some directions... and we checked the tables and put the stuff on the tables, serving customers, coffee or tea? and also keeping an eye on the big table, where the food was... (pyhamyristus) and bringing the stuff back ti the kitchen and cleaning after the breakfest... Midagi siukest suutsin ma neile v2lja imeda naeratus n2ol. Ja kysimusel when are u available? All the time... yeah, if the shift ends 1 AM, how do u get home? I walk. :) How many hours do u want to work? As much as possible. >) tookas eesti ori on saabunud dollarite mekasse.
Tagasi kodus, pesen pesu, et homme midagi selga panna oleks. Tuleb ilmselt liivane n2dalavahetus. :)
Ahjaa, kolmandast kohast heliti, et ma koopia viisast tooks ja papreid tuleks t2itma esmasp2eval. Hope to get a jooob, l6hnab kyll nii.

No comments: