Friday, October 31, 2008

Arstivisiit

Täna hommiku sai siis sebelis korra käidud ja öeldud, et teie töö sakib ja ma ei soovi seda teha ja vaadake, mis te mu jalaga tegite. kapivõtme unustasin ikkagi koju ja pean veel korra sinna next week minema. arstiga oli nii, et mõtlesin, kas esineda Marja-Leenuna või Iseendana. Heake küll, kribasin oma nime ja sünnipäeva, ei isikukoodi ega muud ei tahetud... aadressi ka. Nu ja siis arst mainis, et see on infektsioon sellest kingahõõrumisest. Eks ta hõõrus sinna päris vinge augu küll kanna sisse. :) Nu ja kribas antibiotse ja kreemi ja plaastrid 36 aud kokku. Arstivisiit maksis 65 aud. Arst küsis, et mis riigist pärit. Nu mina Soomest. alati on tagavale taskus,et kui tuleb välja et Eesti, siis Eestit ju ei tea keegi, sellepärast ongi lihtsam öelda, et Soomest :)) Oli see aga kõhn soomlane täna ! Aga mäletate mis Saksamaal oli. Arst mainis, et ei ma ei pea maksma ja kui arve koju saatsid, siis läksin arstile ja ütlesin, et mina ei pea ju maksma, mulle öeldi, ja nii ma seal tookord pääsesingi. Ka seekord oli mul against all doctors bills ingel kukil. Otsustasin siis proovida maksta oma tutika commonwealthy pangakaardiga, kus oli hiljuti pappi peale sadanud. Proovib pilukas korra, teise ja kolmanda, tsekk, credit ja savings (ei tea miks neil nii nõme süsteem on), nu a ei seda raha laekunud nende kontole kuidagi. 3 korda proovimist ja nitsevoo, ei tööta noh. Perkele sellega, ütles siis pilukas, et mine võta raha välja. Einoo vabsee hoolivad!! Mina liipan lonkan mööda linna ja siis pea veel ekstra käima, et neile maksta visiidi tasu et ma saaks retseti. Muidugi võite kolm korda arvata, kes arstijuurde tagasi läks. Mina see ei olnud. Edasi liipa liipa antibiotsi ostma ja poodi söögi järgi.
Pesu pessu ja leboma tuba kraamima. Kui jalg parem, luban lähiajal minna linna pildistama, aga mitte enne, kui punnjalg on lahinguväljalt taandunud vaenlase tagalasse.
Ozzi netipank ei armasta mind üldse, jälle jooksis kinni ja numbrid ei klapi, on ikka äge süsteem neil küll.
Markis töötades tuleb korra nädalas poes käia, mis teeb a la 300 eeku toidukorvi kohta. Kui peaks iga päev ise toidu hankima, siis oleks kordades kallim.
PS! Markis töötades on tagatud õunad... ja teepakid. Oi kui hea on twings kummelitee. Teepakiladu on kohe riietusruumis. seega Go girl! Õnnelikematel päevadel saab mövenpicki jäätist ka sisse aetud, icc.
krt, arsti juurest heliti, nõuavad raha sisse. krt, ikka ei vedanud :)
kell 16 20. Ohoo, Musi mäletad rääkisin eila, et pesupood otsib müüjat. http://www.allaboutevelingerie.com.au/ Nu ma esmaspäeval sinna jutule. :)) Oma Monton fashionshopi siiviiga ;)) Palun lugejatel teada anda, mida peab teadma, kui töötad riidepoes.

No comments: