Monday, October 20, 2008

Esmasp2ev (kolm n2dalat)


T2na on siis moodas 3 n2dalat, siia mandrile saabumisest. Homme on kolimisp2ev. K2isin t2na viimas oma viisapaprit Sebel Mervic hotelli ja hiljem heliti, et tule neljap2eval 1.30 PM mustad pyksid ja kingad toole :)) Ilmselt olid mu jutud h2sti v2ljamoeldud ja sobisid kahele leedile :)) Nyyd tuleb vaid jutt teooriasse ka panna, mis ei tohiks ju v2ga raske olla. Ikkagi ju Oru hotellis suburbis tootanud ju kyll.


P2rast l2ksin Marque hotelli, kus mulle ja pilukale tehti p6hjalik Power Point show hotellidest jne jne... ja l6puks, welcome to the team. Sinna l2heb mul ajutiselt valget pluusi vaja, mida homme shoppama... ai pole lihtne ylesanne. Pikad varrukad on siin mail kui kuuvarjutus. Ja leping n2pus koju. Kaks sushirulli ja rongis6it. Muidugi kui ma nyyd kahe hotella vahet opereerin, siis alguses v2lja kuulutatud full availability t6mbub kyll koomale... loodan, et nad ei kirtsuta nina :D
Kodus sai j2lle pesutatud, backpackeri unistus, pesin hommikul sviitri ja topi... nu eluilmas ei peseks kodus kahte asja masinaga, aga siin... home alone ja tee mis tahad. Ka 6htul j2rgnes masinam2ngud. Heledad asjad, mida oli k2put2is, ka puhtaks, mine tea millal jumal j2lle seda masinamannat annab! Ja murule istuma, seda 6htust p2ikest nautima. Apelsini ja kiiviga. Oih, kes mulle juurde astusid... Vaata pilti. Nii ma siis kappasin kooki, et saaks yhe k2ega ennast toita ja teisega linnukestele sirutada. T2itsa julge tyyp. P2rast j2rgnes dessert. Mulle j22tis ja kreekap2hklid, linnule ainult p2hklid. :) Ja ongi 6htu k2es.

No comments: