Wednesday, October 22, 2008

hull p2ev

t2na oli hull p2ev, kappamist kui palju ja nyyd siis oo hotellis brissi kesklinnas koos Franziga. Mina istun avalikus netis, ja leidsin ka toa kesklinna l2hedal, st et maksab nii 170 audi n2dal, wifi on ka, aga l2pakat mul pole.

nyyd motlen kas 2kki osta l2pakas... ahjaa prussaka seiklust siin ei joua kribada ega ka oist hullu unen2gu ja seljakoti punnitamist yhest kohast teise.
oeh, ei ole lihtne see seljakotir2ndaja elu. oi, 2rge tulge siia :)) kes yksi tuleb, on ikka hull nagu mina... on neid emotsionaalseid ja muid elu saatuse voi jummal teab mis muu karvase k2e segamisi kylll ja kyll. homme alustan tooga, loodan et saan kolme tallertgu kandmisega h2sti hakkama.
kallid ja paid koige armsamatele. kadi, jah, ma kolisin :))) mitu korda saab nyyd... elu koti otsas.
T2na siis neljap. Loodan saada linna l2hedale toa... ja varsti toole. Esimesed tootunnid tulemas.
Ahjaa, mainin et mul siuksed plaanid, tootada siin kuni Jaanuari lopuni, vaadata kuidas pappi tuleb ja siis r2nnata natsa aussis ja siis fiji ja kuala lumpur ja kambodsa... juhul kui Lemps ei saa viisat. ... aga igatahes, kui kaua ilma toota olla, ei ole seda toootegemisetahtmist ka peal, kui natuke ilma toota olla, siis tunned, et tahaks teha, aga nyyd voib lausa 2ra harjuda.
Virgo, Cam tervitab sind, ja lubas, et see u soon. Ahjaa, Cam maksis hotella... ai oli kallim kui mu uue koha n2dala rent, ja uue koha yhe n2dala rendi maksis ka... seega... hmm, 4 n2dalat tasuta elamist saab mul olema olnud.... oh jah, aga raha kaob siin ma ei tea ise ka kuhu...

No comments: