Saturday, October 25, 2008

Marque 4 tärni ja Sebel ja Citigate 4-5 tärni


Tere kallis päevik, täna on sul suur au saada trükitud minu tutikast asus netbookist, mille ma eile ostsin ja loovutasin 500 aud oma krediitkaardilt. Seega kõik annetused on nüüd oodatud aadressile Hale st 181, Brisbane, Australia :) palun siis suuri humanitaarabipakke. Kriitikutel, palun jätta kommentaarid endale, minu uue Asuse kohta, kuna ma kasutan seda ukkagi neti jaoks enamasti ja ei installi ega proge midagi.


Niisiis kirjeldus Sebel Citigate hotelli tööpäevast. Seega oli seal 2 uut, mina ja 1 sakslane. Täitsime ära hunnik pabereid ja siis saime endale tööriided, suur kottis jakike ja pluus, mis on siis seljas, kui tuleb laudu ja muid asju liigutada. Majapeal tehti meile väike tuur, kus miski on, ja näidati tulekahju väljapääse. Proovisime igasugu asju, seinu liigutada, kruvida, lava püsti panna, tallerguid kanda ja lauda katta jne jne. Ühesõnaga nagu asi ikka olema peab. Oi seal on suured ruunid ja palju naisi, kes siis oma pisikesi muskleid kasutavad laudade toolide liigutamiseks jne. Päev algas seal kell 13.30 ja lõppes 19.30, seega sai esimesed töötunnid kirja ja loodetavasti ei teki järgmise nädala üüriga probleeme... aga selle kokkuajamiseks tuleb ikka kõvasti töötada. samuti mainiti, et söögi söömine on varastamine, oi oi... ja et pissil tohib käia ainult 1 korruse garderoobi wc-s. Ajee... nälg taga ajamas sai õhtul uude kodu marsitud, mille teed ma ikka veel veits sassi ajan. Pime on, siis ei saa sittagi aru, et kuhu pöörata.

Hotell Marque. Kui sebelis on ülemuseks naine nii 30 tuuris, siis Markis on noorem mees selline geelitud juustega ja nii hilistes 20ndates. Saabusin 16.30 majja ja kohe tööle... Riided sain vahetatud naiste vetsus ja kott tuli susata ka kuhugi urkasse, kus olid teiste asjad. Njaa staffi ruum. sama ruum oli hiljem siis toidujääkide kraapimise ruum. Nii Sebelis kui Markis olid telgitagused kohutavad. Parem oleks neid mitte näha. Ei saa mina aru, kuidas nad oma tärnid välja on teeninud või varastanud need kuskilt.


markis asjad vahetatud, pluusi sain hiljem, siuke lotakas t särk, millesse ma uppusin. Tegin seda, mida kästi. Pidime koristama ära eelmise kohtumise buffee... Vaatasin, et louis pistis endale midagi suhu, nu ma siis ka lasin kätel aplalt käia, et magusat maitsta, tea, millal jälle saab ja raha tuleb kokku hoida, nii et magusat ma ise ei osta üldse. Oih, üks taiwani Dave tuli sisse, Its ok, tema ei ütle kellelegi. Pärast siis küsisin üle, et mis riigist sa Louis oled, kas Itaalia? No, i´m from Brazil. Ahsoo, et brasiiliakas, tegi mu väike pea kiired kalkulatsioonid, no pole siis ime, et kohe põske pistetakse, mis üle ja ripakil. Hiljem sain teada, et see ta esimene päev, seega kiire pätt.... :D mul oli küll seal koomiline olla. Lauda katta see brasill ei osanud eriti, et kuhu kahvel nuga jne... Irw. saime seal igast ajtud ja tehtud... mees, kes mind tööle võttis, sellel käis suu küll pidevalt, kommid suhu, magusad ülejäägid suhu, ei paks ta ei olnud, õhtul läksid veel kanakoivad suhu tal... nii et varastamist hotelli tagant toimus küll ja küll. Normaalne! Päev oli pikk, teenindasime 70 matsi suht nooremas eas, mõned vanad ka. Neile müüdi igast alkot ja oi kui purjus nad olid. Kolme kuuma tallergu kandmisega mina küll hakkama ei saanud. kuumad olid ja siis veel rätik ka all.. kurat kuidas ma neid hoidma peaks. Magustoiduga oli lihtsam, brülee oli pisemal ja kergemal tallergul, seega kamandasin brasiillase raskemaid kandma... aga tema ei tea ettekandmisest jne mitte midagi. irw. et tuleb vahelduvalt neid panna, kord brülee siis kook. Et laua taga oleks võrdselt kõike üle ühe. aga kus sa sellega!!! siuke purdu ja kapsas oli seal koos. Alumisel korrusel toimus pulm. Seal me ei osalenud. Hiljem sai leftoverit, kana süüa ja brüleed. kana oli kõva kolm, ja brülee oli nämma. Peokülalised olid väga paksud :D appii!!! Minu tööülesannete hulka kuulus veel nugade kahvlite jne poleerimine, oi pekkis kui palju neid oli, aga hakkama sain, ja ma sain seda tehes istuda, see oli hea. Ülmus seal on Shane, ja dan on all restos boss. Õnneks ma ei pidanud raskeid asju tegema, ikka öeldi, et tee seda teist, kui ma toolide kallal olin vms. Tiimi kuulus veel üks kole pikka kasvu hiinlane.



Täna siis nägin oma uue maja neljandat elanikku, see on itaaliaano, vahib mind küll silmad õieli nagu kiirgavad taskulambid, ise jupp ja italiaano... nu minu suhtumine nendesse murjamitesse on juba teada.

Nüüd kui arvuti olemas, saab rohkem neti kaudu tööd vaadata ja millegagi tegeleda, kui vaba aega on... muidugi võiks ju randa ka minna siin brissis, kuhu ma veel ei ole läinud, see pidavat kunstlik olema, aga küll jõuab.

Mõned pildid laadiks ka kunagi veel üles. Punkt.


Arvuti andmed, maksis 4074 eeku, Asus EeePC series, 1 GB operatiivmälu, Windows XP, maht 20GB, Skype. .. Adobe, Windows Media Playerja muud träni on sees olemas. Vaatasin, et aud dollar on langenud, ohoo... loodan, et saan enne palka, kui uut üüri maksma peab.. või peaks jälle raha välja võtma... oeh.

No comments: