Saturday, October 4, 2008

COOLANGATTA ja SURFERS PARADISE 4.10


T2nane p2ev sai alguse kell 7 hommikul, ajee, tousin ilma kellata. Konrad HC-st tuli j2rgi ja p2rast votsime veel peale kaks poolakat, paar oli. Taimetoitlastest inimesed, kes teevad oma elu lihtsalt keeruliseks sellega, et liha ei soo, ja nad ei soo ka lilli, kapsast, mis on hakitud samal laual nagu liha. Voplaa. Soit j2tkus Coolangatta poole, kus sai voetud kiire sops ujumist, sest jah, vesi tundus freezing, kui keha on p2ikse k2es nagu 40 kraadi. Tegelt kiire vops sisse, ja ei olnud enam mingit kylma tunda. Jalutasime mingis nn rahvuspargis, mis v22rib eesti moistes nime park. Siis kolasime otsida nende kahe poolaka netist leitud taimetoidu restot, ajee...mina leidsin sushi train soogikoha, seekord oli sushi kallim, 10 aud, ja sain kohu t2is. Edasi l2ks soit Coolangottasse, kus k2isime ka ringi, olime p2ris Queenslandi otsas all lounas, peaaegu New Walse's v2ljas. P2rast soistime Surfers Paradise'i poole. Autos oli ikka jole r2me kuum... konti ka polnud. Ahjaa, ma olin mega valmistunud selleks tripiks, ei olnud mul juua kaasas, ununes, samuti ununes raamat Konradile, mis ma olin KKMist p2nnanud... sn2kist r22kimata, seega luurasin aeg ajalt Konradi pudelit ja tombasin tublid rammumehe s66mud.

Surfarites oli palju hotellilaadseid elamisi, korghooned tihedalt koos tipitud. Hmm, kuskil sealkandis tahaks siis too ka leida ja elamise.

Ohtul sai spagetit ja kastet ja kooki maasikatega. Kook oli v2ga n2mm n2mm. Suts sampanjat tuli ka. Oli niisama tore vestlus ja lobisemine p2rast Tim, me and Amy. Esialgu siis t2nasest koik, ahjaa, p2ikest sain ka j2lle, endaarust olen juba p2ris pruun. Nagu puhkus t2ielik, hilja yles, sook valma, bassein ja p2ike maja taga. Hmm. Eesti too-orjale on see ysna harjumatu, peaks ruttu toole hakkama. Mytsi peaks ka ostma. piltidel on see laenatud.

PS! Igasugustele pikamaa lennureisijatele, votke kaasa lennukisse ninarohtu, et niisutada, muidu kuivatab ohk selle 2ra ja tekivad jamad, nagu mul. Nohu hakkab vaikselt ninast v2lja tulema, aga eks see votab veel aega.

1 comment:

Agnes said...

Karin, ma tahan Sinu päikese piltide pärast juba asap kuhugi soojale maale minna! Just siin ühte togisin, et tahan nv reisi päikese alla. Ja nii ilus paistab see maa Su selja taga... mmm... megailus meri ja puha... Sina seal muidugi oled varsti kogu selle atmosfääriga harjunud aga vot meil on siin ilgelt sitt-külm-kole ilm! Mul on ka selle hooaja esimene kurguvalu juba. Seega, Sinu pildid tunduvad eriti kontrastsed... Mäu... Kallid Sulle sinna!