Friday, October 3, 2008

3. okt reede


Kallis lugeja, andesta et ma ei suuda sinu soove t2ita kirjeldamaks milliseid dollarim2gesid ma siin kokku ajan, sest t2na ma ei ole veel tegelenud t66 otsimisega, ei tegele ka enne kui ma jouan surfarites endale kindlama koha leida. paar inimest on oma nr andnud ja yks lubas isegi aidata mingis resordis cleaning stuffi vajatakse... lapp k2tte ja tuulutama, icc. T2na oli j2lle raske maast yles saada, 11 hommikus66k, mis on tavaliselt usual toasted bread with cheese ja tomato on it. Lounasook on sama nagu breakfest... ja ohtusook on neil siis see mida ema teeb, mis on praad. eila oli riis ja mingi muu asi kaste juurikad peal, ja magustoit maasikad jogurtiga, yleeile oli ka maasikad j22tisega. nende maasikad krompsuvad. aga t2na lounal oli apelsin, oi oi kui hea. ahjaa, millega ma siis tegelesin, nu Cameroni sain k2tte ja ta lubas n2idata mingi aeg l2hitulevikus mulle around Brisbane, t2nan sind Virgo, putilka ootab, ja kott saab kergemaks. T2nase p2eva sisusutus oli, kell on 15 paiku, 4 korda bassus ujumist, ja p2evitamist vahepeal, pruun jume on juba oi oi olemad :D ja raamatusirvimist.
nagu spaas oles, ainult et v2ike siuke syymekas, et ma toood ei otsi, icc. nagu oleks siin puhkusel. enne pole siukest asja olnud, hiline tousmine jne jne.
ahjaa, mainimaks, et mul on iga hommiku jube n2lg kallal, koht on tyhi, kuigi ohtul l2heb koopasse kena praad ja tunne nagu ohupallil. irw

PS! kommenteid voite ka j2tta ja vastused neile tulevad ilmselt jutu sees. Korter l2ks kallile, tema elab seal nyyd. enne elas ka. Suured musid talle, ja k2ngule ka. :)





OHTUST

k2isin joe 22res jalutamas. pildid yleval.


^htusook keres, maasikad ja j22tis jogurtiga lisatud. nyyd aeg magama minna, et homme vara surfairte poole kihutada.

ahjaa, pl2tud on siin koige paremad jalatsid. villid paranevad jalal joudsalt.

1 comment:

Agnes said...

Ai, ai, Karin, kas sa siis ei tea, et kui liiga hilja õhtul süüa, siis ongi liiga suur nälg hommikul. Ja teispidi ka kui liiga suur söögivahe sisse jätta.