Sunday, October 5, 2008

COOLUMN BEACH ja NOOSA HEADS 5.10


T2nane p2ev algas eilse ohtuga, kus ma olin ilusti tuttu pugenud, tuli kustus, helises telefon, kl oli nii 11. See oli Cameron, ma olin unustanud telefoni v2lja lylida, teen seda alati, kui magama l2hen. Nii, et siis hommikul oli 11 paiku minek Noosa Headsi poole, v2ga lahe. Virgo kink sai edasi antud ja Cameron oli v2ga happy... mainis ka Virgo ja tema yhist soome vodka joomist, samuti opetasin ma Camile, kuidas Virgo nime h22ldatakse, ja nuh et tal seos paremini meeles pysiks, toin paralleeli virgin'iga... icc. Kui ma Cami n2gin, siis ohoo, tal oli autos 3 saksa tydrukut. Muiugi meenus Virgo pajatus Camist ja 5 slovakkia tsikist. Nujah, kui meeldib noortega v2ljas h2ngida, siis miks mitte. Cam oli v2ga laheda jutuga, samuti lubab ta mul aidata Brissis tood leida, ja nyyd nagu n2ha ma otsin too Brissis, mitte Surfarites, sest Surfarid polnud p2ris see oige koht minu meelest. Coolumn Beach on pildil, kus mina siin seisan. Ostsin 1,5 l vett, 2 aud. Noosa Headsil viis ta meid Lagon outlookile ja samuti randa. Rannas oli lahe. Suplesime kaua... mina ja 1 sakslane, teised p2evitasid kaldal. Vesi oli megasoe ja lained olid megad nii et muudkui sai lainetes naerda ja hypata. V2ga sheff oli. Edasi liikusime j22tist sooma, maksis, hmm 5 aud (kallis eesti moistes tegelt) ja ostsin endale mytsi ka, igitruu ma loodan, 17.95 aud (no a meeldis ja istub peas kah), ja siis l2ks soit tagasi Brissi, kell oli 17. Brissi tagasi oli yle 100 km. Cam n2itas meile oist vaadet linnale, seal oli 1 korge m2gi ja ilus oine vaade. P2eval peaks sinna ka sattuma kunagi. Soitsime sushi traini, sushi on liikuva rongi peal, ja taldrikute v2rvil erinev hind, pluss jook. Soin 10 aud eest, aga Cam maksis meie arve. Uh kui hea, :) Edasi l2ksime j2tsi sooma, 4.80 aud (oimaigaad, eestis saab selle eest liitri v2hemalt, megairw).

Kell n2itas 21.17 kui hakkasime tagasi soitma. Mul vedas, ma olin viimane, kes sai auto peale ja sain koha juhi istme korval, seega ei pidanud teistega taga higistama ja tagasi tulles olin ma esimene, kes sai koju, uuuh, icc. V2ga mega. J2rgmine n2dal l2heb siis mingi p2ev agentuuride kammimiseks. Cam lubas mul aidata office worki leida, kuna see olevat parem. Jeah, i know that. Kell on saamas 11.30 6htul, ja nyyd uneaeg.
Ahjaa, siinsed ohtud on KYLMad. See t2hendab seda, et keha harjub p2evase p2iksega mis on megasoe ja ohtul tuleb ookeani poolt siuke jahedam briis, mis tekitab kananaha ihule, nii et kes siia tulevad, pikad asjad ka kaasa. Isegi minusugune pingu l6diseb siin, kuigi ohtul on nii 24 kraadi, hakkab kylm, mitte ainult mul, vaid ka sakslastel oli jahe. Harjumise asi, pole siis ime, et aafriklased 14 kraadi juures hinge heidavad :D PS! backp2kkeri asi, et mul kahel j2rjestikkusel p2eval samad asjad seljas :D

No comments: