Tuesday, October 14, 2008

Too otsimisel

Eila k2isin linnas ja nuh t2na ka. Juppeee ponev :)) Homme l2hen esimesele 2,5 h too proovile, et vaadata kas ma sobin mingit kr2ppi tegema. Koht, kust tagasi helistati, oli Red Rooster, ma m2letan kyll, kui sinna cv andsin, seal oli leti taga yks siukse tylpinud n2oga plika ja toit leti all oli veel oksem. Seega, l6unaid sealt vist ei saa, kyll aga n2eb, mis homne p2ev toob. Siis k2isin veel Eagle Farm Racecoursil (hobuste v6iduajamine)... cateringiks pakkumas. T2itsin paki papreid ja j2rgmine n2dal on 1 h koolitust. Selleks tooks l2heb mul vaja osta pikad mustad pyksid, uurisin juba poodides ja pikkade varrukatega valge pluus, mida on siin raske leida, sest kuskil ei myyda seda... ja veini avaja wine knife ja must lips, meestekas. Selle saab 2kki Timilt. Tahavad inimesed ikka koledaks teha, naistele ka lips ette, pysti p6runud, aga heake kyll.
Korteri otsingud on suht masendavad. Keegi ei vasta easyroommate'ist... ja couchsurfingus on ka ainult eitavad vastused. Tropid rsk. T2na oli siin megapalav p2ev. Minnes ja tulles rongijaama ja nn kodu vahel tuleb k6mpida 20 min mustal asfaldil. Oi oi kui palav. Higi voolab ja mida kauem ma siin olen... seda pikemana n2ib see teekond rongijaama ja kodu vahet. Krt ma kolin niimoodi bacpackerisse... siin olemisest saab vaikselt kopp, sest teekond linna kestab v2hemalt 1,5h ja seda on liiga palju.
Eesti poisid kadusid ka 2ra. Tyypilised eestlased, nuh et enam ei vota yhendust, ilmselt enam pole vaja, jeah.. rock 'n' roll!

No comments: