Thursday, October 30, 2008

Pikk päev

Kallis lugeja, täna oli pikk päev Markis 9 h ja istuda sai ai oi kui vähe. Kl 07.30 kuni 16.30. Siis 45 min pausi ja vuta vuta Sebelisse. Ai bljääd, jalad põlesid all ja valus oli. Ei jaksa pikka juttu kribada, kuna mul kell juba üle südaöö... Igatahes pidasin seal vastu kuni 21,00 ni ja siis ... juhtus nii et ütlesin koha üles ja näitasin ka oma jalga, ai paiste oli teine läinud... ilmselt king oli hõõrunud ja siis veel takkaotsa see pikk seismine kappamine ilma istumiseta. Otsin istuvat tööd... ei tea kuidas läheb. Igatahes markis tuleb hakata tihedamini vetsus käima, et potil jalgu puhata saaks :) Nu ja loodan et mu paistes purakas maha rahuneb, nüüd on õnneks 4 vaba päeva tulemas ja siis 4 tööpäeva, ehk uus töönädal hakkab teisipäev. Teate, istuvtöö on ikka parem kui ainult seisev töö. Istudes saad püsti tõusta vajadusel, seistes... dääm... Igatahes oli kerge masekas peal kurbus peal õudus peal, et jalg on paistes kui Pille Punn. Homme hotelli tööd ülesütlema vormistama ja siis arsti juurde, kus ma saan endale nimeks Marja-leena Tammi. On ju kena nimi, ja oih, isikuttõendavat dokut mul ka siis pole. Ühesõnaga, soomlastele on arstiabi tasuta ja ma ei viitsi jännata hetkel tervisekindlustusega. Kui vaja, siis tuleb see ka kaisahtlist välja tuua. aga esialgu siis Marja-Leena alias Punnjalg. Teine palk ka olemas. Järgmine nädal 4 päeva tööd, T-R.

No comments: