Friday, April 10, 2009

Vihmane Cairns e yllatav muutus

Kell. 10. 20
Vihma tuleb siin kui oavarrest.... ja nu mis ma kostan, ei taha mina restosse toole minna, vaid hoopis vbla lahen siis tullysse banaanisappa.... vot nii.... kuna port douglase elamine on a la 210 daala nadal, siis banaanikus on 100 daala nadal ja nu mingi aeg seal ikka tiksuks miskit tood. Vot siuke lugu siis.... aga jah, olukord on raske nii meeleliselt kui ka vaimselt >D finantsiliselt on veel okas, ja nu siis peaks olema ka tuju hea... urrr....
Kell 11.20
Nagu naerul ja ohoo, tuli sellel ajal, kui ma siin tasuta netti kasutasin see samune mutike, kelle jargi ma eila 1 h ootasin... nu ja astusin ligi ja uurisin tooasju, eriti kuna hirm et see rove easter on tulemas ja public holidayd jne jne et tuleb ruttu tood kysida. Nii ma siis juhuslikult saingi otsa, sellise ebam22rase esialgu, ehk mul on homme buss Parrotfish Lodgei, mis asub Port Douglases ja kohapeal tuleb intervjuu ja siis vastavalt vaadatakse, kuhu ma toole saan, aga et tood saan, on kindel, kui palju tunde, ei tea, aga seniks kuni saab soogiraha ja elamiseks ja suts korvale panna, on koik ok >)))) lalalal kui hea.... tana on koik poed vist kinni, ma pean vaatama et kas ma kadile platud saan 2ra osta, mis ma talle suure tuhinaga lubasin ... :))
Igatahes p2ike on valjas ja tuju on kohe mitme kopika v6rra parem kui enne. Elagu majanduskriis!!!
ps. selle too otsa eest pidin ma maksma 50 daala. aga nu parem pisike kana kohe kui oodata suurt ....

No comments: