Wednesday, April 8, 2009

Every day is like a Sunday


Eile ja täna
Voodist ei saa siin küll enne 10 üles tõustud, hea on leboda ja nu mis siin ikka teha. Muidu tänaseks päevaks on mul viis sügelevat punni tekkinud, ilmselt olen ma voodielukate söödaks sattunud, räme! Nu loodan siin reede hommikul ajama panna. Et mõni farm oma jah sõna mulle ütleks. Eila ostsin ka bikiinid, roosad ja kallid, alumine osa on siuke napim ...ehee!!! Ja ega ma muud suurt teinudki eila, kolasin poodides natsa, lugesin raamatut ka.... istusin õues. Ahjaa, eile hommikuks oli nohu pühitud, aga kurk veits punane, kuid valu ta mulle ei tekitanud. Tänaseks on järgi jäänud püstitõustes veits uimps olemine... ilm on siin sajune, aga ropult soe ja ka päike üritab pilvede vahelt piiluda ja annab oma rämedat kuumust tunda. Homme hommikul kohe farmi hellama.... mis siis et reede pole, aga nu peab ju enne teisimassilisi konkurente jõudma, kuna Cairnsis paistab olevat mustmiljon backpackerit.... Õudne, lagooni ääres on multimiljon noort pruuni reisijat. Kohalikud on enamjaolt matsakad tissikad eidemõõtu.

No comments: