Monday, April 20, 2009

tood on vahe...

Kyll siia ka midagi tuleb. ei viitsi kribada midagi.

20. aprill

Mis siin siis ikka, eile oli pühapäev ja ma käisin Bistro 3 tööl, sain neli tundi ja nu nad paistsid minuga rahul olevat ja mulle nad ka meeldisid, õhkkond oli vabam ja vahvam... Igatahes saan seal nüüd pühaäevased tööd. Kandiku kandmine jookidega ühel käel ei ole nii lihtne, aga eks ma siis punnitan ikka.

Õhtupoole heliti, et Watergates on vaikne ja ära tule. Seega sisetunne ütles, et sama juhtub veel korraa ja nii sain ma täna kõne, et sry, meil ei ole sulle vahetusi järgmiseks näädalaks. Nonii.... 6 vaba päeva ja pühapäev siis a la 4 h tööd saada, kui tore.

Päeval kohtasin ma jälle eesti poissi, keda juba kahel korral näinud, võtsime täna rattad, kuna mul hostelist saab rattalaenutusest ratta kaheks tunniks tasuta ja nii ma plaanin iga päev väikese treniga teha. Ujusin bassus ka päris palju otsi, et sportimisega suurt pin get maandada. Pärast Watergatei kõnet võtsin oma cv ja panin Court House poole ajama, mis paistab igal ajal suht busy olevat. Nonii, ometi siis et saan homme proovi päevale. mis tähendab, et teen 2 h tööd, ja kui ma olen edukas, siis ma saan töö endale. HOIDKE PÖIALT: Seal saaks ka palju tunde, kuna koht on väga busy. Paluun jumalat, et ma saaks kandikukandmisega hakkama ja jookide koperdamine õnnestuks. Cheers, ootame uut päeva ja põnevusi.



18. aprill Port Douglas

Täna on nädal täis olemast Pordis. Olen siin ka mingi aja juba tööl olnud, tunde on nagu aussile kohane, ikka väga vähe. Alustan siis tänasest jutuga tagasi minevikku... ehk eile ja täna hommikul olin tööl Rydges Sabayas, mis on väga ilus hotellikohake. Töö oli sitaks lihtne, kolme tallergut ka ei pidanud isegi kandma ja ööbida sai ka kenas kohakeses, tunde sain kahe päeva peale kokku a la 11,75 mis on ikkagi parem kui mitte midagi. Muidu on suht vaikne, aga nu ... raske on jah, ja vahepealm viskab kopa küll ette.

Watergate on mu esimene töökoht, ja mulle isiklikult näib, et see omanik või pomo või kes iganes see pedepoiss on, et ma talle väga ei meeldi. Seetttu on ka tunde olematult vähe a la 2 h õhtu kohta, kui veab, siis kolm või neli.. ajee, siis on pidupäev. Masendav. Koht ise on ilus, ja töö on ka selgeks saanud, lihtne ju kui varem juba midagi sellist veits teinud või kuulnud.

Homme lähen kohakesse mille nimeks on Bistroo kolm, koht on ka kenake, aga mite nii uhke, nagu Watergate ja seal saan ma ennast ilmselt vabamalt tunda. Muide Watergateis on mul kassaaparaat ka peaaegu käpas, kuid ajee, veinilist on neil pikk nagu Kalevipoja romaan. Rydges käisin tänu Forde tööbüroole, kes annab tööotsi nii kuidas tööd tuleb.

Masendama ajab see, et siin on kaks a mingit suva tsikki, kes on mõlemad saanud päevase töö... ja mina kes ma üritan nagu obukakk, käin kohvikutse ja astun sisse välja ei saa mitte midagi... kurjamid. Mõnes kohas on juba siuksed mõrrad ja moorid ees, et vaatavad, et mind bnad küll enda peletiste kõrvale ei taha. Lisaks on siin pisikeses kohakeses siuke tunne, et tänaval vaadatakse kui ilusat kena lihatükki, ka see ajab vihale juba. Küll lehvitatakse, mainitakse et pretty girll ja oi blääd, mõni jööb isegi seisma...putsis värk, ja siis vahib suu ammuli.

Rannas on käidud, vesi on mõnuds soe ja basseinis saab ka päris palju käia. Päevaad on igavad, päikeselised, soojad ja basseinised... soolaveesed... taan töööööd. Nagu Marta ütleb: "Allaanda`? Ei iial" NEVER.

No comments: