Saturday, April 4, 2009

CAIRNS ja plaanid.

Kirjutamise hetkel on käes neljas aprill. Alustaks siis asju kuskilt Perthist. Lennujaamas tegin seal juttu mingi kiliga, ja selgus et ta jaapanist. Lennukis istusid mu kõrval kaks sakslast. Cairnsis sain 10 daala eest hostelisse ja kui tuppa maandusin, oli ees kaks tsikki magamas. Sättisin ennast ka unele. Hiljem õhtul lisandus veel 1. Tuba on kitsas. 1 inglane on siin olnud juba hmm kaua kaua... ja mainis, et Cairnsis võetakse tööle ainult kohalikke... seega suht must uudis. Hiljem kuulsin kanada tsikilt, et temagi proovis alguses tööd leida, aga igalt poolt tuli vastus,e t tahame kohalikku - diskrimineerimine ju!!! Ja nii ta on juba terve kuu ilma tööta olnud... paistab et tal sellega probleemi pole ja pappi jagub. Selge, mina sain täna jala sisse Forde tööagentuuri... kuna tegu on weekendiga, siis ei ole siin suuri töölootusi midagi kuulda. Linnake ise on tilluke, kõrghooneid netu... Mõte liikus vaikselt farmi peale. Tegin ka kõne Andrele, kes redutab laimi ja mangofarmis Athertonis. Mainis, et heli enne hostelisse, kas kohti on ja tavaliselt kui on, siis peaks tööd ka saama. Nu nii ma siis kõllan homme hosteleid ja uurin maad. Kanada tsiki sõbrants teenib Inisfailis 700 daala nädalas. Norm!!! Nu ma nii palju ei tahagai, aga tööd tahaks küll. Miks ma siis nüüd farmi, noh kuum on, aga las olla, värske õhk on mõnus ja vbla füüsiliselt teeks ka vastupidavamaks, hetkel nii äpuks jäänud sellest suurest mittemillegitegemisest ja treenimatusest.

Hostelist sain talongi, mille eest sai linnas tasuta spagetiroa. Norm ka see... kuid ega iga õhtu spagetti kyll näost sisse ei taha ajada. Interneti eest maksin 5 h 12 daala. Küll kraabivad. Toas on valgus ka üks hale pirn, õnneks kont urab, nii et lämbumisohtu pole. Nii ma siis olen elu esimest korda hostelis. võigas!! :))) Poodi ei jõudnudki, Coles pandi juba 5.30 kinni, on ahvid.

Homme hosteleid helima, et farmitööd saada. Jõudu mulle!!1

No comments: