Saturday, April 25, 2009

Vaba nadal


25. ja 24. aprill
Alustaks siis eilsest päevast. Meenutan, meenuta, käisin hmmm kas sai nüüd ahjaa, meenus, kuna päevad on nii puhkuselised, siis sai käidud Mossman Georgeis jälle, seekord koos Court House tüüpide ja ühe prantsuse tsikiga. Vesi oli mõnus mage ja jahe. Pärast nagu ka eelmisel päeval sai süüdud lõunat Court Houseis, mis tähendab et viie daala eest saad mõnusa prae, mille eest teised maksavad a la 23 daala. Seega on igati lahe et saab odavat sööki. Õhtul käisin ka nö proovil Ruttle n Humis, kus müüakse pitsat. KOht iseenesets tundus jummala mõttetu süsteemi peal töötavat, st et tsikid on flooril ja peavad jooke müüma. NU kui kohale sain, siis suurt sittagi palju ei seletatud, vaid pandi kohe, Go, ja müü palju jooke saad. Aga mida sa seal rahvale pähe määrid, kui neil juba joogid olemas on. Nu savi sellega, koha sain endale ja mainisin ka, et see on mul siis juba teine töökoht, et Courthouse on ikka esimene ja eks see Hum klapitagu ise mind oa rosterisse. Nu sest kuulud käisid, et kaks prantslast lähevad varsti kuskil kahe nädala pärast minema ja siis ma arvan, et tuleb neid tötunde kindlasti juurde, kuigi ma veel esialgset rosterit uueks nädalaks ei ole näinud.
Homme on siis minu sünnipäev ehk ka selle nädala esimene tööpäev. Eelmine näädal sain oh ime, mingitviisi pris normi summa kokku kraabitud. Ja rahalises mõttes sain umbes nüüd kuu aja üüri tagasi. Seega, ega ma siin pikalt rohkem lobiseda ei viitsigi. Homme tööli ne sünnipäev ja nuh hakkama nädalaid lugema.
Kas ma seda mainisin et toas on hetkel kaks kohivat saksa vanamutti, kes haisevad ja ooseks keeravad kondi ja fanni kinni. loodan et ise neilt mingit haigust juurde ei saa ja etnad sitapead ruttu minema auraksid.

23. ja 22. aprill
Eks ma siis nüüd üritan meenutada, mis nende päevade jooksul on toimunud. Kahel päeval sai eestlasega koos töllerdatud ja muidu maailma ja eesti asja arutatud. Nüüd on ta siis Aussi pinnalt lahkunud ja tuleb vaadata uued inimesed, kellega siin koos ringi hängida. Randa ja basseini on ikka iga päev saadud. Ilmad on olnud ilusad. Kolmapäeval käisime jahiga sõitmas, siin on igal kolmapäeval tasuta seilamine. Meri oli laineline ja jahil olemine oli pigem ekstreem kui n iisama lebo. Eila käisin siis juuksuris ja kosmetsis, kokku läks 116 audi, ärge nüd karjuge. On jah veidi jube hind, aga juuksed vajasid käre, ja siinkohal tuleb tunnistada, et emm on ikka sada miljon kordaparem juuksur kui need siin. Ka õiget kosmeetikut siin polnud.. ruum oli pigem a la niisama näo mashaasi jaoks ... Nüüüd on mul siis tukk ees... oh kui harjumatu ja uudne, irw. Aga see selleks. Täna lähen Rattle n Humi proovile, eks paistab mis saab.Pühapäeval saan ma oma rosteri järgmiseks nädalaks Court Housei. Kõik on siin nii lähedal ja linnake on mõnna tilluke külake. Krt ega palju rohkemat polegi kirjutada.

No comments: