Monday, April 13, 2009

PORT DOUGLAS kuni 13.04

K2isin siis tana nn proovipaeval... vahetus on 6htune ja palka makstakse paha paha mustalt, aga hea seegi alguseks. Koht on Watergates.

13. aprill. CV on tehtud ja nyyd laheb veits aega... muide, avastasin, et sain 8 h tasuta netti, halleluuja, kellelegi ma seda ei maini. seega... sest lubati ainult nelja, aga kaheksa on vapustav, loodan et see jaab ka nii. Paevaplaane edasi palju ei ole, bassein vbla ja raamat ja oodata kuni pahkel pahe kukub, icc... kuna nemad ise saadavad mu cv ja siis nad annavad teada... nu nad vahendavad asja...

12. aprill. Hommikul ärkasin 9 kella peale üles, et ikka kuni 10ni pakutavat free breakfesti saada. Selleks oli siis pisikeses kausikeses helbed, piima sai ise juurde sopsutada, tee või kohv, kaks viilu saia moosiga. Nu suurem pidu nüüd just ei olnud, aga midagi unise peaga kõhtu ikka saab.

Edasi tõi päevakava mulle jalutuskäigu kuulsasse Four Mile Beachi ehk mina siis kõmpisin kuni ranna lõpuni, mis teeb 6 km ja tagasi veel 6 km. Olen tubli!!! Lained ragisesid liiva ja muud merekraami rannale tuua ning tuulpuhus kõrvades. Oli rahulik. Kitesurfareid oli ka omajagu. Ozzi rannad ongi enamjaolt nendele, mitte aga tavalistele ujujatele, keda ähvardavad liiga tugev tuul ja suured lained ja meduusid, kes tappa võivad ja haid ... jne.Ujumiseks on ettenähtud pisike võrguga eraldatud ja rannavalvega alake. Jalutada oli vahva, sain päiksest ka nii et olen nagu aafrika neeger. Märkasin seda küll alles pärast hosteli basseinimõnude nautimist, et nahk on kui shokolaad.Igatahes nüüd ei taha jälle kohe nädalake päikest saada. Muidu täna sadas siin ka.

Seda, et tööd ei saa, seda ma ei usu, kuna turiste paistab siin juba praegu omajagu olevat. Lisaks kui minu toanaaber kili, kes lõhnab kuradi imelikult ja kes oli aknad kõik kinni kraapinud, sai tööd, siis saan mina ammugi. Nujah kaebas et David talle midagi ei otsinud. Nu arusaadav, kui ta keelt ei oska ja pursib ja iga mu lause peale möhh möhh teeb, siis ei annaks mina ka talle midagi. Ka rääkida ma temaga ei viitsi, kuna ta laused on kipakad ja minust ta niikuinii aru ei saa.Pean talle rääkima stiilis mina sõitma hobune. :)) Esmaspäeval on siin mingi public holiday,nii et sattusin kehval ajal...krt kõik magavad, aga jälle uueskohas kuskil tööga pihta hakata on kah siuke... et nu puhata ka on hea, aga töötades vist läheb aeg ikka kiiremini.

Ahjaa, Forde agentuurist oldi ka helitud, sain ainult voice message, nu et neil on miskit pakkuda, aga mina juba Duglases, seega ei viitsi omakallist küneaega neile raisata...



11. aprilli hommikul tuli siis bussike Cairns City Backpackeri ette ja korjas mind ja veel seitset pakikaamlit peale ja sõitsime mööda rannikut Port Douglasesse. Kohale saabudes nägin oma toakaaslast, kelleks saab olema Taiwani plika 27 a ja neile omaselt sita inglisekeele oskuse ja lobapidamatusega. Tuba on kuuene, aga hetkelseal kedagi rohkemat ei ole. Õnneks. Toas ruumi on ja kont ja fan on ka. Samuti on seina küljes kuus pisikest kapikest, mis kandsid kunagi vist nime locker, kuna nüüd on ainult ühel ees lukumoodi asjandus, mida annab kapiuksega ka kinni panna. Toppisin oma väärtkraami sinna kapikesse ja oma lukuga monteerisin kinni.Hiljem selgus, et nn töödkeegi küll karanteerinud ei ole, aga hostelis on tsikk, kelletööks on aidata tööd leida,, ehk nad siis ise helistavad (või vähemalt ütlesid, et helivad) üle need kohad, kus nad teavad, et inimesi otsitakse jne jne.. Aga kokkuvõttes ikkagi oli mu üks tagavaraplaanidest tulla siia ja leida kohapeal töö.. Nu vahet pole kuidas või mismodi ma selleleian, aga siin on ilmselt ikkagi parem kui kuskil põllul madude ja ämblikutega kirust ajada. Ahjaa, bussitransfeeri eest siia mina veel midai maksnud ei ole...nu mind suurt ei koti ka, kes või mis, kuni mult ei küsita. Üüri maksin ära neljaks nädalaks, kuna nii sai odavamalt. Muidu on 1 nädala hind 160 audi ja jagad ja netti maksad ka peale!!! Õudne. Mina sain kuuaja eest makstes korraga veits alet ja teeb 120 nädalas... lisaks kauplen ma veel välja mingid tunnid tasuta netti, kuna neil käib see asja juurde, sh veel mõned alkojoogid.Mainisin, et mul savi nendest jookidest, andke rohkem netti :)) aga see selgub ka esmaspäeval.... Nimed ei jää ka kõik meelde.

Pesupesemine maksab siin 4 daal akord, pluss kuivatamine 4 daala, nett on ka 4 daala tund!!!! Kallis on siin!!! Minu pesupesemine käis siis Colesist ostetud seebiga ja käsitsi... kokkuhoid, ja nu teha ka midagi niikuinii polnud. Linnake on tilluke, randa pole jõudnud, aga turiste ikka liikus tänavatel... ja eks hooaja saabudes tekib rohkem võimalusi töösaamiseks. Hooaeg on siin maist kuni oktoobrini.

Ega rohkem palju polegi öelda. Tüütu on ainult tuba jagada mingi kiliga, oleks et siis valge janormaalse inglise keelega... nüüd aga ei saa kili enamusest minu jutust aru ja korrutab sõnu nagu napakas järgi. Muide mõtlesin siin, et kui võrrelda aasia olukorda ja siis kilide olukorda siin, siis on nad siin Austraalias küll nagu prussakad või sees.

Ma küll olen oma aja jooksul nüüd teises hostelis, aga paistab, et neid iseloomustab tubade megasitt valgustus... et raamatut lugeda, tuleb kuhugi hosteli avalikule alale kobida, muide koridoris on küll hea valgus. Ilmselt tuleb sinna mingi kohake leida :))))

No comments: