Tuesday, April 28, 2009

27. ja 28. aprill


27. ja 28. aprill
On kottpime ja siinse aja järgi juba hilisõhtu. Kuna õhtuti siin suurtr sittagi teha ei ole, siis ma otsustasin, et võiks täna raamatu lugemise asemel kirjutada. Kuidas möödus eilane päev. Ehk kui ma olin pühapäeval teada saanud, et Court Houseis, edaspidi CH, mulle vahetusi pole, kappasin esmaspäeval nii CH kui ka Rattle n Hum, edaspdi RH vahet ja ka astusin läbi B3-st. Ehk kokkuvõttes ajan ma oma töötunde taga kolme ja vahest ka nelja koha vahel.
CH-st sain siis lõpuks kolm vahetust ja kõik nädala lõppu. RHst kauplesin välja kaks vahetust, kuna RH maksab vähem ja seal ei ole pikas perspektiivis väga lootust tunde palju saada, siis panustan ma CH peale. RHst saab 20 daalaga aga vinge töösärgiku. B3st sain t-srgi, mille ilmselt tagastan hiljem kah, kuna tegu pole nii vinge ürbiga. CH sain kihvti pluusi, mida ma pikas plaanis tagastada väga ei raatsi, kuna tegumood on hea ja pop ja istub ka kole hästi. Põlle võin küll tagasi anda, icc.
See nädal näeb siis välja nii, et esmaspäeval ei teinud ma midagi ja teisipäev täna käisin ma Forde Grupi kaudu Thale Beach Lodges... Kohapeal selgus, et function on edasilükkunud ja nii sain ma oma kuue eeldatud tunni asemel neli väga nothing to do tundi. Ehk nühkisin veits nuge ja kahvleid, voltisin kaks tundi napkineid, minu suurim saavutus nii pika aja jooksul nii vähe voltida, kuna kiiret ei olnud ju kuhugi. Ja siis jälle klaasinühkimist veits ja oligi see aeg täis tiksunud. Muide esimese poole tunni jooksul krabasin ma ka nagu oma mees endale plastikkarbi ja pistsin sinna salatit ja pastat sisse, et siis homme hea maitsta lasta. Mutike kes mnd sinna sõidutas, oli ise kohalik ja paistab et nad annavad ikkagi pigem rohkem tööotsi kohalikele läbi nende agentuuride, kui võõrastele.
Hostelis olen ma kohanud igasugu rahavst, ka kohtasin ma siin kutti nimega Nick, keda ma Cairsis Woolshedis nägin. Oli ka tema selle aja jooksul nüd siia jõudnud. Denise ja Marlu, kaks hollandi tsikki leidisd või leiavad.... pole neid täna eile näinud, mujale elamise... ehk paistab, siin elus on nii, kui miski lahkub, tuleb uus asemele ja nii ma hängisin eile väljas rannas ühe saksapaariga, ühe inglise kutiga, ühe inglise tsikiga ja veel ühe inglasega... või oli ta nüüd iirlane, krt... siin on suht skandinaavia koos ka tegelikult.
Aeg on jube ruttu möödunud. Muide, täna sain ma tagasi oma kadunud rohelise rannarätiku, mille ilmselt ozzipoisid olid endale tuppa vedanud ja juma seda ise teab, milleks kasutanud, aga pärast pesu kõlbas küll. Läheb ta niikuinii minemaviskamisele, kui ma koju tagasi hakkan lendlema.
Samas üritan saada ülejäänud maksmata nädalateks hostelis tööd, et ma ei peaks majutuse eest maksma, kuna mul päeval niikuinii midagi teha pole, siis võiks ju ndalas siin a la 15 h natuke koristada vms, seda enam et käivad jutud hosteliomaniku Davidi kahe prantsuse silmarõmu lahkumisest ja ka saksa paar plaanib kahe nädala pärast lahkuda. seega oleks tööd küll tulemas, ole ainult mihkel ja käi Davidile pinda ja nõua tööd.
Puhata olen ma siin rohkem kui küll saanud. Päike on liigakuum ja basseinivesi jahutab. Päikest suurt enam peale ei taha saada, on teda liiga paljugi saanud nüüd selle aussiländistumise ajal.
ahjaa, toas on 23 aastane iiri tsikk, Käis ka tema RH proovil ja nu tagasi tulles ta siis rääkis, et mis ja kuidas oli olnud. Samas ta teadis, et mina ka seal proovil käisin. Ehk kiitis end taevani, ja et oi tema tegi nii hästi ja siis keegi ei vaevunudki talt küsima, et oh kuidas läks jne jne... Ilmselt ootas ta sinisilmi minu kommentaari, et kuidas mul käks, aga ma jätsin vaikselt enda teada, et mulle anti pärast prooovi paprid kätte ja täida ära ning töö on sinu. Nuh ma ei taha teisel allalangenud tuju veelgi põhja viia. Samas, ta ilmselt arvas ka et ma olen noorem... Kui mul sünnipev oli, siis mainisin et a la ma 25 vms... ja ta mainis, et ei paista küll välja.. ja ta polnud ainuke, kes nii arvas, aga see selleks. Ja muide oma sakakeele oskusega üllatan ka ka kõiki sakslasi,e t kus sa ikka niiii hästi oskad. Nu eks ma üritan oma veits rooste jäänud deutchi ka siin võimalusel praktiseerida ja eesti keelt tahaks ka suust ja krvust välja toppida. Ehee...!!! Klge, aitab kll teile tänaseks. Ega ma muidu eriti kribada ei viitsi kui ainult väga väga tegevusetu on.

No comments: