Friday, March 13, 2009

PENANG

11.-12.märts PENANGIL
11. märts kolisime oma uberikust külalistemaja tost apartementi. Majas on 33 korrust, meie pesitseme 16. korrusel, millest avaneb vaade ookeanile. Megavaade. Tube on siin lausa kolm. Ruumi on maa ja ilm ja isegi köök on ka, mida me ei kasuta. Üks Malaisia megaasju on siinne söök, kohalik söök on nämma, eila kaifisime riisitoitu, mis on jubehästi tehtud, sees on mais, kana, muna, herned ja peal veel mingit kohalikku kraami ja praetud ka... ja maitseb megalt. Joogiks joome siin ikka värskeltpressituid mahlu. Jube head, keele viivad alla, ühe mahla hind on 2.5 rmi kuni 3.5 rmi, sõltuvalt kohast. Puuviljad on ka niiii head... ühesõnaga söögid on siin nagu üks suuur orgasm :D Muidugi kakat sööki võib ka saada, aga tuleb valida ja mitte vürtsikat kraami, muidu võid nagu tuletõrjemasin ringi kihutada. Eilne päev piirnes siis lebomise ja jalutamisega. Ahjaa, ja sõime kohalikke banaanipannkooke, kaks jäätiserulli pandi ka peale.... oooh issand, kui head need olid, ja kui odavad 4 rmi üks. Niiiiiii head... ma lausa oigan ja ohin kui neid asju siin sööön :D ujumine apartemendi basseinis kuulus ka päevakavva. Igal õhtul veavad kohalikud oma kraami - gucci kellad. armani kotid - kõik see turg lüüakse püsti õhtusaabudes ja tee äärde. Parem sinna mitte sattuda, ostke seda jne jne muutub juba tüütuks. Lisaks nad panevad oma turu püsti metallist karkassidele, mille siis iga ühtu kohale veavad.
12. märts SAAREREIS
Täna käisime motorolleriga (rent 50 rmi) saarepeal. Esimene koht oli Liblikafarm, väga ilusad liblikad ja pildid jäid megad. Teine koht oli peatus puuviljafarm. Ehk see tähendas 9 sorti puuviljapugimist 7 rmi eest :D Kolmas koht oli Penang hill, sinna kütsime ülesmäge rongiga. Sõit oli 4 rmi persoonile. 800 meetri otsa andis alles sõita, tegelt sõitsime a la 701 meetrit. Musiga arutasime, et kus saaks rong alles hoo sisse, kui pidurid kaoks, oleksime lausa Butterworthis väljas (kohas siis, mis asub üle merelahe maismaal). Mäkke sõitis rong 30 min. Neljas peatus oli botaanika aed, kus ma kohtasin kahte kolme ahvi, pilte asi ka tehtud ja järsku oleksid pärdikud kallale tulnud. Padavai minema :D Templeid ja muid pühakodasid sai teepeal nähtud igalpool. Õhtul tagasi kodopoole, sõime väljas, nautisime jälle sööki ja siis sai isegi basseinis ujumas käisud.