Friday, March 20, 2009

18.-19.märts

19. märts PANGKORIL
Täna käisime rannas hommikupoole... vees sai ikka pikalt oldud, seal on parem ja jahutav natuke, kuid siiski soe. Koristajamutti meie tuppa pole siiani tulnud, raibe rsk.... vannilinad tahaks ära vahetada....Ilm on kuum, palav... natuke pilvi ka, mis ei tee õhku grammivõrragi jahedamaks :) Wifi avastasime ka ühe tundmatu resordi külje all.
Malaisia on maa, kus öömaja eest ei pea muretsema, pea iga kord astub su juurde bussist väljudes agent või lausa kolm, kes vahendavad öömaja. Kes luksust ei oota, see võib rahule jääda küll. Mulle näib, et malaisialased proovivad turisti ikka igal sammul tillist tõmmata, paljaks röövida, raha endale saada või muidu valget inimest petta... Mina malaislasi ei usalda. Lumuti agent pakkus meile ka ocean view tuba, mis oli 100 ringitit, koos külmkapiga. Kogemuste põhjal meil külmikut vaja ei lähe ja ookeanivaate eest me maksta ei tahtnud või ei tundnud, et me seda vajaks. Kohapeal selgus, et need, kes olid oma ookeanivaate ostnud, said aknad tänavale ja lisaks ookeanile puude taga säras neile tuppa vilgas toidulettide ja muude pudipadikaupmeeste äri ning roosad taksobussid - säh sulle ookeanivaade!
18. märts PANGKORILE
Sõitsime Cameron Highlandsist Ipohi, kus ootasime bussijaamas a la 2,5 h teist bussi. Jube mis kombed on kohalikel, igal bussifirmal on oma kuut, kus siis mutt või päss käsi väljas kuudi aknast karjub Lumpuuuuuuur... jne jne... Kisakoor oli nii vinge, et selle ootamisega sai virtsavett rohkem kui küllaga kõrvadest välja. Pangkori, st Lumutisse saime suht normi bussiga, laiad istmed olid. Lumutist bussis väljas jäime jalgu ühele majutusagendile, kes meile siis Pangkorile kohe ömaja sokutas, hinnaga algselt 90 rmi öö, mina aga palusin Lempsile, et küsiks 85ga, millega saime kah. (Mulle nende mustade pilukatega, eriti meestega ei meeldi üldse kohe rääkida). Praamiga Pangkorile ja siis taksoga 12 rmi 6 km Nipah Water Front Resorti. Resortidest on neil siin küll kummalised arusaamad, iga ubrik on endale Resori nime külge haakinud. Tegu on aga suht tagasihoidliku öömajaga, puhas ruum, isegi ruumi on siin rohkem kui kallis Singapuri hotellis, kus tuppa mahtus vaevalt kaks seljakotti põrandale.... Vannituba dushiga on ka. Moslemite kombekohaselt on dush kohe wc poti kõrval, mis tingib alalise märja prilllaua mida ma juba vihkan. Iga kord siis kannid märjad ... Peldikupaberit pidime ka vastuvõtulauast eraldi küsima. Õhtul kappasime kohe randa, mis on praktiliselt üle tee söögiputkakeste taga. Vesi on kui suppsoe ja selge kah. Mõnus lebotada ja sulistada.