Monday, December 15, 2008

Sydneys kohapeal

Latest news! Perthi esimeste ööde öömaja on ka sebitud, pluss vastutulek lennujaama. Forrestfield (check on googlemaps) saab olema uueks elukohaks esimestel päevadel. :)) Saving some money. Plaan on siis käbe elukoht leida ja töö. :)) Markii hotell on ka Perthis. Laheee!!!
Õhtupoole. John võttis vaba päev, kuna tal oli vist sitt olla nädalavahetusest ja viis mu linna... nägin Sydney ooperimaja teisepoolt silda. Päris äge oli. Homme lähen parki jalutama. Olen uurinud ka Perthi mappi ja seal paistab selline hubasem olevat kui Sindis.

___________________


Täna plaanis suurt ei ole. Selgeks on saanud, et ilm Sydneys on sitt, täna puhub külm tuul ja pilveid tekib ka igast taevanurgast päikse ette. Õhuniiskus on väike ja ei anna võrrelda Brisbane omaga. Ei, Sydney ei ole linn, kuhu tagasi tuleks. No way. Maksin 308 daala Perthi lennule, mis tegelt eesti rahas ei ole väga suur summa, kuna Eestis sa ei leiaks 5 tunnise lennusõidu hinnaks 2464 eeku ja sedagi 2 päeva enne lendu. Kalkulatsioonid näitasid lennusõidu kasuks. Miks?

- kui minna kellegagi koos (võimalus oli mööda maad), hind bensiinile u 200 daala, 5 päeva sõitmist, 5 ööbimist maksaks a la 30 daala öö ja söök... teeks hinnaks sama välja ja kohal oleks jõuludeks. Mina aga olen kohal enne jõule, mis võib tähendada, et kui otukesel veab, saab äkki enne töö. Töö võiks leida küll, nüüd on niisama töllerdatud küll, et tööisu tuleb juba peale.

Miks Perth?

- Perthist Malaisiasse on 1 ots a la 300 audi kanti, Cairnsist v Darwinist 700 audi.

- Paul Nei kobib ka Perthi 20ndate paigus, hetkel resideerub kuskil outbackis.

-Paul mainis, et Perthis on tööd ja palju. Ta ei ole ainuke, kes seda maininud on. Ja kuna minu plaan on tegelt nüüd uuesti tööle asuda ja raha koguda Malaisia jaoks, siis Perth tundub ju super.

Ilmaga pidi seaal olema nii ja naa, aga ega ma päevitada küll ei taha, peaasi et oleks soe ja seda fking tuult külma ei oleks. Vaadake ilmake.ee ja leiate perthi ilma ka üles.


Ühesõnaga, kui ma Sydneysse saabusin, mõtlesin, et ma ei saa kunagi Sinimägesid näha, kuna mul pole autot jne ja tuurid kallid, aga juhtus, et juba järgmisel päeval nägin :)


Mõtlesin, et ma ei lähe kunagi westcoastile, aga nüüd ma sinna siiski lähen. Hopefully luckyly :)


Plaane pole siin mail küll mõtet teha, need ei pea suurt vastu. Ligadi logadi muutuvad kiirelt nagu Sydney sitt ilm. Cheers. Homme veel sõidan linna uudistama ja pilte tegema kui just vihma ei tule.


No comments: