Wednesday, December 3, 2008

kiire keep writing here

täna siis 4. dets.
vaibale ei ajanud ma midagi, aga idika rutiin nõuab, et pärast iga elanikku nühitaks ta vaipa keemiliselt deep cleaning. töölt saadud kraamiga ja lapiga nühin nii et higimull otsaees. tahan jätta tuppa vinge haisu, siis ta ikka peaks usukuma et mingi puhastus oli minu vale on siis järgmine, töölt sain keemilise puhastuse vaibale ja nad võtavad mu palgast maha, kui ahv küsib, et kes käis, plaan tuba ette näidata esmaspäeva õhta. elame näeme...täna olin tööl 8 h 45 min. cheers, ilm oli ilus, õhta nüüd sajab. '
______________________
eila tööl 8 h, tänaa siis kl 7.30 kuni 14.45, ja õhta tgasi, 2,5 h breaak. tony majaomanik on munn, tahab mind trahvida 60 daalaga vaiba keemilise puhastuse eest, kuna lahkudes peab vaiba keemiliselt puhastama, täis idikas. munn noh...igatahes lepingus on mingi lause, aga otse ma sellest aru ei saa, et seal nõutakse vaiba keemilist puhastust.
ok, eila olin basseinis ja saunas. vsjo.
täna siis oli 11,15 h tööpäev. Eugen ja Marko käisid ka ruume kaemas, saatsid pikalt, et nuh kena peldik :)) on jah allkorrusel. nii ja mina sain töölt mingeid vahendeid ja pesin ja sügasin seda vana vaipa nii et seda nägu. enne kui ma tonyle seda näitan, ajan veel keemilist vahendit kuhugi, et haiseks rohkem keemia ja puhastuse järgi. vot. vana vaip. aga tonile tyrakotile on kõik uus. vaadaku mis tolm tal köögis kappides on!!! vaadaku kui räpane kök on, tema töö, mitte meie tema kapialuseid kraamida. igatahes hoidke pialt, et ma oma 400 daala tagasi saaks.

No comments: