Saturday, December 20, 2008

Leaving Sydney to Outback

Sissekanne 19.12
SYDNEY to PERTH
Alustan kirjutaamist sellest, kui istusin lennukile Sydneys. Minu kõrvale istus Iraagi poiss, 28.a. Rääkisime juttu ka natuke, aga mind ei köitnud terroristiga vestlus. Lause mis ta mainis oma jutus oli järgmine, "We have lots of conflicts. Everyone wants to control the world." Kui Iraagilik seisukoht. Jah, nemad tahavad seal vist tõesti kõik maailma valitseda.

Igatahes Perthi maandumisel oli näha palju palju lagedat maad... ja metsa. Kui lennukipiltoot mainis, et hakkame maanduma, kiikasin usinalt aknast välja, et ohoo, kus siis Perth on, nu ja juhtus nii, et ei olnud miskit peale metsa ja põllu näha. Maandume vist keset kesapõldu hernekeppide vahele. Ilmselt jah. Welcome to agricultural state... Nii mainiti ka lennukis. Siin on tõsine põllundus... Veokid igal sammul ja autoparandus ja laod ja laohooned...Jala suurt sittagi siin ära ei tee. Lennujaamas tuli vastu Joe, 46 a leidisn couchsurfingust. Paistis suht ok, kuna soovitajate nimekirjas profiilil oli ka 1 eesti poiss. Why not. Igatahes Joe on plaanipidaja, küll oli tal terve kava valmis mõeldud mis ja kuna ja millal jne... mulle selline asi ei istu. Olen aru saanud, miks Kadi mulle ütleb, et mis sa plaanid jne ... Plaanid on out. Peaasi et tead põhilist :) Kuhu suunas ja thats it. Nagu mina, lendasin Perthi... teadmata suurt sittagi. Joe viis mind oma sõbra majja, mis seisis tema hoole all seniks kuni perekond puhkusel, st sõbra pere. Maja on vinge basseiniga ja uus. Joe maja oli vanaaegne ja tema juures elas veel 1 mees inglismaalt. Seega suht pugerik. Igatahes esimese tunni jooksul Perthis kappasin ma siis basseinivett testima, et kas tuleb ise ujuda või seisab niisama veepeal :) Norm oli ja päike pistab siin kõvasti, nii et järgmisel päeval käisin linnapeal pikad asjad seljas või rätt peal ainult päikse kaitse eesmärgil. Ma nii pruun, et aitab küll. Ei taha rohkem. Samal päeval sai veel linnas veidi tatsatud ja mindud otsima neid tööbüroosid, mida Paul (Nei) soovitas. 1 oli kinni ja teise leidsin. Pilte tegin ka natsa. Perthi iseloomustab multikultuur pilusilmad ja indud jne... Ei ole keõige meeldivamad inimesed, need kirjud ja abod kah. Kuskil 4 paiku korjas Joe mind rongijaamast peale ja poodi sööki ostma. Õhta kobisin kohe magama, jube väss oli. Õnneks mingeid õudusunenägusid ei näinud.

2 PÄEV PERTHIS getting a job
Hommiku kappasin linna aussijobi officisse. Olin üks esimestest. Uksetaga rääkisin noore saksa poisiga. Temal töösaamisega raskused, kuna hetkel midagii saadaval pole, on vaid pakkumisi tüdrukutele countryside pubi. Nu why not. Tädike leti taga pakkus kohta nimega Westonia. Mina nägin loomulikult kohe Estoniat, ei see W on seaal by mistake ette tekkinud. Avalduse, mis ma täidsin, kribasin, et ja hospitalityt õppinud... a tegelt ei ole :)) Igatahes suht ruttu oli selge, et järgmine päev tuleb sõit Westoniasse, mis kaardil paistis pärapõrgus, tegelt aga asub a la 350 km idas Perthist. Pilet ostetud ja kohe parem tunne. Palka palju ei pakuta, küll aga söök ja muu elamine on tasuta ja transpordile seal 4 tänavaga W-Est-eestis kulutama ei pea. Seega see pisku jääb kõik alles. Kaupa pakuvad nad 6 nädalaks. Elab näeb kaua vastu pean.

Edasi tuur linna. Perthi kesklinnas on 3 bussi, milles ei pea piletit ostma ja nad sõidutavad sind kõikidesse turistivaatamisväärsuste kohtadesse... oh mis sõna. Hiljem kuskil kl 14 paiku korjas Joe mind jälle rongijaamast peale ja läksime lennujaama Tomile vastu, kes on Joe sugulane. Tom on 23. a. Tom oli vahva. Noor noh. Joe oli uuuh kui tüütu ja oma pika jutuga jne jne ja siis üritaskuidagi sellist füüsilist kontakti luua nagu ümbert kinni võtta, fuuuh, a la kui ma ütlesin et sain töö, siis tema, et i dont want u to go... Fuck u too. Igatahes hakkas ta mulle kole pinda käima. Tom oli hea vaheldus :))

Õhtul läksime Fremantlesse, 40 km sõitu, külla BBQle, grill, kes ei tea. Lihhi sai suust sisse aetud enam kui küll, sest nälg oli silme ees....Vett kulub siin ka tohutult, kuna ilm on kuum. Õhtul kella 11 paiku Joe mainis, et peks liikuma hakkama.... mina olin megaväss ja booring oli ka seal lõpuks... kui Joe oma jutte vestis, ei jaksanud enam kuulata. Ja siis ikka pool tundi mulises veel ja siis nagu peaaks liikuma, ja ei tema ei saanud oma juttu pidama ja nii ma siis seal uimasin ja mõtlesin, millal saaks minema. sealt anti mulle 1 raamat kaasa lugemiseks, inglise keeles, kuna teati, et ma lähen tyhjusesse ja hakkab igav.

3 PÄEV LEAVING TO OUTBACK
Ajaa, kui Joe kuulis kuhu ma lähen küll ta siis hakkas heietama, ole ettevaatlik, seal on kaevandus lähedal ja kaevurid ja abod ja kaklevad ja joovad ja siis on seal kindlasti veel skimpies, ehk ettekandjad, kes on pesuväel. Jne jne. Lugu siis selline.
Hommikul oli plaanis olnud, et me kolmekesi läheme kirsse ka korjama, aga kuna Joe on selline muneja, siis ta ei suvatsenud oma tegemisi enne ära teha ja lahkusime kell 8.30 alles. Mul rong oli 15.25 ja rongijaamas pidin kl 15 olema. Joe pidi tooma kuskilt pluusid ära, tankima ja siis veel mingid osad ära tooma. aga selle asemel et asjad ära teha, munes tema ja võttis mind ja Tomi kaasa, istusime loksusime autos kogu selle aja... uh kui tüütu ja arvestades, et autos sai ainult esiistmel istuda ja3 kana koos õlg õla vastus, uh kui ebameeldiv. Pugesin rohkem Tomi külje alla, kuna ma ei tahtnud Joe vastu eriti minna, mida küll vältida ei õnnestunud, aga nii vastu käis see inimene lõpuks... uuh. Käisime kuskil kaugel kus ta parandas traktorit 15 min, seaal olid mandarinipuud, video on ka sellest, pistsin 5 mandakat kotti. Väga head olid. Ja siis viis ta meid tammile. Järve juures. Perthist läheb al a 700 km pikkune veetoru Kargoolisse, kus vett pole ja teistesse pisikohtadesse, mis teepeale jäävad.

Kell 15 rongi peal ja 19.08 Westonia peatuses. Rongis istus minu korval 15 a Emma, suitsetaja ja ei kai koolis. Kuna keegi tema tutvusringkonnas ei kai koolis. Tugev meigihunnik naol. Aru ma ei saa, mida nad siis teevad, kui koolis ei kai. Taiesti mottetud inimesed. Laps ju alles, voiks nagu oppida voi miskit!
Ahjaa, Joe juures hairis see ka, et ta mainis, ara sa rongis syya osta, see on fuu ja kallis. You dont need to eat anyway, nu ta ytles, et ma ei vaja syya... loll, s\rsk, hommikuks oli jogurt ja mis ta siis motles, et ma ohtuni ei vaja syya, napakas. Eks igayks vaatab oma matta otsast. Ei meeldinud, et otsustas ja dikteeris.
Vastu tuldi ka mulle. Väga norm. Viidi mitte väga kaugele peatusest ja linnakesse. Nägin oma tuba. Uhh, pugerik missugune, kõrged laed ja suht õudne... okse. Hiljem sain teada, et uks ei käi ka lukus ja nu ma küsisin, et kas saab luku ka sinna... ikka tahaks u know. Nu kui toas sees oled, saad kinni keerata,, aga välja lähed, pole võtit. Ajee. Ühtusöögi sain ka. Kala ja salat. Kala oli hea. Tädike seletas et jah uurib seda võtme asja. Tal 3 tütart ja 2 nägin. Oh olid nad pakuskesed. Need aussid on kõik suht pekid. Uurisin et tööle hakkan õhtuti kell 4 ja siis pidi ka suht vaikne olema. Nende busy on 10 inimest ruumis :))) halleluuja. Wc ja vannituba asusid ka kuskil eraldi. Vot. Netti peab uurima, mingi wifi siin levib, aga sisse ei saa, acquiring network adress on puudu. Kes välja uurib, mis see on ja kuidas häkkida? Muidu saab miskit netti kasutada tagaruumis. Aga oma toas oleks väga vipp. Juhtus nii, et kui peeglilaud nihutatud toas tuli tädi tagasi, ja pakkus mulle motellituba. Tõi võtme ja mainis, et u look unhappy with that room. Nujah, oleks nagu loomalauta sattunud :)) Ja nii ma sain motellitoa oma vannitoa ja wcga ja kööginurga ja rösteri ja kraanikausi ja kondi ja külmkapiga. Väga ok, sellises prapõrgus vip elamine. Cheers! Külapeal on bassein ka, tuleb uurida, palju nad selle eest tahavad. Poest toiduga pidi olema nii, et panen pubi arvele. Norm ja siis tassin oma uude motellituppa külmikusse :))) Krt nii head ruumi pole mul enne olnud. Oma WC JA DUSH. ohh, siia võiks lausa jääda, peaasi et on oma tuba kuhu peitu voodii pugeda ja pesta saab ka. :) Nii lahe. Homme pakin asju :)

Kulutusi siin ilmselt ei tule. Seega jääb pisku kõik säästudeks. Ise olen plaaninud, et jään siia vbla kuni jaanuari lõpuni, kuna mul on optus kaart 30 audi mis aegub siis... a kui väga meeldima hakkab, pikemaks ei tea... vaatab kuidas sujub. Cheers.

20.12
Osa juttu kriban oma arvutis valmis ja siis toon malupulgal offici arvutisse. Siin on wifi olemas, aga mul vaja miskit parooli vms network adressi et endal toas ka wifiyhendus tekitada.
Tana kaisime siis Leslyga poes, mis on suuuur ja valik taitsa normul. Poes sain valida mida iganes syda ihkab ja arve oli a la 60 aud, a eks seal ole hinnad ka kirved. Arve maksavad nemad, kuna mul pisku palk ja sook on tasuta. Korvi sadas, sai, piim, krobinad 600 grammi, peanut butter, voi, juust, 2 ploomi, 3 virsikut, 4 tomatit, mingi kana oli ka... Toas on mul koik vajalik olemas, lusikas kausike kahvel nuga roster veekeetja. Super luks outbacki kohta. Msn on siin arvutis aga vana, mis ei voimalda mul instant message vastuvotmist. Koht tais. Kylas on a la 60 inimest, kas mainisin, abosid ei ole ja kaevureid ka mitte. Suht segased lood, mida nad siis siin yldse teevad. Harvest. Igatahes on siin bassein, mille kasutamise eest tuleb vist a la dollar v 2 maksta paevas. Selle uurin ma homme valja, kuna tana ei viitsi sinna minna. Ilm on siin korbelaadne. Kuiv ja kuum, tana on onneks jahedam ohk ja vaga meeldiv. Teha pole siin muidugi suurt sittagi, aga kui sook ja voodi ja oma vannituba on olemas, oh mis luksus, sellist ei saa kuskil :)) Mina olen vaga rahul. From Estonia to Westonia. Pilte yritan ka kunagi yles upitada. Tana ohtu on esimene toopaev, st et kui mina alustan kell 4 ohta, siis teil on hommik ja ega ma msnis kellegagi vaga suurt ei trehva kui ma endale tuppa wifit ei orgunni. Levi on seal olemas, vaid see network adress puudu. Kui saaks wifi ka, oleks lausa elumega.
Inimesed pasitavad sobralikud ja eks nad siin peavad mind poputama ka, kuna nad ju vajavad siia jube busy baari kedagi :)) Vaatab kuida ohtu dringinimede ja kassamasinaga laheb. 6 nadlat voiks siin ara kyll olla, sest free food ja accommodation ja bassein on kaaa... mida veel tahta, vaikne on aga akki hakkan kirjutama siis.
Love u.

No comments: