Friday, December 26, 2008

J6ulud ozzi moodi

6hta olin siis tool, ei miskit huvitavat... tooo on lihtne ja simple boring :))
T2na p2eval k2isin sis piilumas, mis kokal kapis on, et kuna pood kinni ja k6ht l2ks p2rast tukkumist ja megakuumust ikkagi tyhjaks... Leidisn eest piima, kuup2evaga 22. Korkisin lahti ja nuusk nuusk...fui kui paha l6hnaga. Teine pakk oli kinnine, aga punnis ja ka 22. kuup2evaga. Jube! Hea et pasanteeriat saanud ei ole veel koka toidust. Kokk saabub 28 tagasi, siis peaks j2lle 6htusooki saama :) ja pood tehakse ka homme viivuks lahti. Nyyd on igatahes kujunenud nii, et isegi kui ma teise too saaks, panen siit 4.jn minema, kuna koht on ikka sigaigav. Neile mainin uuel n2dalal, las bronnivd mu pileti rongile siis 2ra.
J6ulud Ozzimoodi on siis j2rgmised. 25ndal kella poole 12 paiku tuldi mulle j2rgi ja viidi Lesly ja co poole. Lesly 3 tytart Ellen 26, Kate 24 ja Heily 18 olid k6ik kodus. Neil hakkas j6uluhommik shampusega, mida kaaniti siis vapralt edasi terve p2eva. Mina suur joodik ei ole... kuna alko annab kaloreid ja neid tuleb siin niisama ka palju... liikumist ja tegevust ju ei ole. Vaatasime telekat ja kella 14 paiku pisteti nahka j6ulul6una, milleks oli odas need rohelised, kanaliha, sealiha (kuna mina mainisin, et eestlased pugivad siga ja mitte beefi) ning kartulid. Oligi kogu peolaud! Vaene. Eesti k6huorjad alustavad verivorstide, hapukapsa, marineeritud kurkide, k6rvitsate, salatitega jne jne... Igatahes ozzi l6una oli suht vaene, v6rreldes Eesti rikkaliku j6uluorgiaga. Siis tuli programmi monopol, mida m2ngisin esimest korda elus. Siis tv ja perekond tukastas... ema toolil, isa p6randal... mul und ei tulnud, aknast paistius megahele kuum p2ike ja laiad viljap6llud... kyll koristatud juba. Kella 18 paiku liikusime nende sugulaste poole, ehk siis emaisa ei tulnud, seega ainult tytred ja mina. Nu neil on imelikud arusaamad, roolis oli ka Kateil 6lu n2pus ja mis te arvate et koju s6ideti kaine peaga!! Tee oli ikka sirge ja p6lluvaheline, seega pole ime, et ozzid lubavad sellist tsirkust... peale metselukate muud ei tule nagu teel vaadata. Pime ja tyhi. Kylas kogunes kokku 30 inimest, meeletu... lausa mass!!! Sellist massi pubis ei n2e. Mingi aeg l2ks siis grilliks, st et lihhi tehti plekist plaadi peal, mille all p6les gaasileek. Eks ma seletasin, et haha meil siukest tsirkast ei tehta, meil on ikka elav tuli ja liha maitseb vot niiii.... :)) Lauale kanti mitu erinevat salatit nii 5 v 6, lihavardad ja lihatykid. Beef maitses h2sti, aga see oli ka esimene beef, mis siiani maitses, teised ozzi beefid on suht r6vedad ikka ja lihmaitsest on asi kaugel. Magusaks toodi nende traditsioonilist kooki munavalge ja puuviljadega, mingit viisi cheesecakei, mis oli rammus ja kohupiimast oli asi v2ga kaugel ja veel mingid pisikesed koogid... magusat sai n2ost sisse ajada ni et alles oli. K6ik kaanisid juua... naised joovad siin ka 6lut, lausa jube... fuu... mina eelistasin siis miskit muud, limonaadi sain :)) Ellen pakkus, et tahad sa mingeid jooke, et homme v6id siis maksta, aga sry, mul ei ole tahtmist maksta mingi 6 audi putilka eest... arvestades mu hetkelist pisikest sissetulekut, siis pistku nad need pudelid endale perse! Lisatood siin saanud veel ei ole, ja kui nii edasi, s6idan 4.jaanuar tagasi Perthi, et 5ndal minna toobyroosse... kuna t6sine kopp on siin ees, midagi teha pole, alustasin isegi inglisekeelse juturaamatu lugemist, aga ega siis krt k6ik p2evad taha yhte raamatut lugeda ja otsa saab see ka varsti nii.
Malaisiapiletid on ka olemas 3.m2rts kuni 3. aprill. :))
Ajaa, j6ulukingiks perelt sain nende valged j6ulukypsised ja tofeel6hnalise kreemi, mille m22rimist hoolega alustasin, et kott v2ga raske ei oleks. Nyyd l6hnan nagu tofeekompvek.
Pakaa!

No comments: