Friday, December 5, 2008

Pikk tööpäev

Mis ma sest sitast ikka kriban, 12h 45 min. sh 2,5 h paus. siis ostsin poest kaks magnetoolat ja pikutasin muruplatsil. teate kuidas teenida 13 daala suht käbe. tööl baaris üritusel läks baar üle cash bariks, st jooke pidid nad siis ise maksma, ja ei olnud enam tasuta. nu ja nii siis üks mees viskas mingi papi, ja seaniga jagasime pooleks, mina sain 2.50. tema kaks. hiljem sai ta samalt 1. siis ta kadus sööma, mis tähendas et mina jin jookidega üksi möllama... ajee... sama mees viskas veel mingi 3 vist ja keegi jättis 2.50 ja põrandalt leidisn 1 ja siis see tipiandja mees lõhkus klaasi ära aga vein jäi sisse :)))) megairw, eks ma ise olin ka seal letitaga vindine :))) veel megam, kuna kõik oli topeltnaljakas ja ta maksis klaasi eest 5 audi, a ma ikka ütlesin et pole vaja, aga maksis ja nu see rändas minu tasku, uue põlle taskusse. krt, ega ma ise ka mälta palju sain siis 7 pluss 5 tuli. ühesõnaga easy money... nu kuskilt eab ju tulema ka, kui majaomanik vaiba eest tahab teab mida, aga vaip paistab prast küürimist puhtam, nu ma üritan teda veel küürida igaks juhuks ette ja taha.... homme ka tööl, siuke auk ees juba et hoia ja keela... rutiin täielik. boooring. ahjaa, see polnud esimene kord drunk at work olla... 1 kord olin veel, päris lõbus, kui kõik on drunk, ega siis krt guest aru saa mis kamm on,... nu liigutused on ebamad... aga fun!!!
nalja tahate teada. nu cash baariks läks baar üle mingi kindel kellaaeg, nu ja 6 min oli aega ja siis 1 hakkas joogi eest maksma, ja ma ütlesin, et veel saab tasuta, ja 6 min pärast on cash baar. nu ja see uudis levis vist pigem nagu kulutuli, megairw.... sest korraga tekkis leti taha siuke järts ja tellimused olid a la 4 veini näkku, 3 õlut näkku jne jne... lauakesed kattusid täis klaasidega, nii naljakas oli vaadata... minul naer peal, nu ja kui kell kukkus, oli letitagune tühi ja cash barist ei tahtnud keegi eriti midagi osta, IRW. Sean mainis, et ei tea, kes neile ütles, ma oleks prauh naerma purtsatanud, aga punnisin silmad suureks ja toimetasin edasi :)))

No comments: