Thursday, December 11, 2008

11. 12 SYDNEY

Brisbane hommik, soe. Hüvastijät Coryga ja lennujaama. Mingi sisetunne ütles, et Sydneysse makauaks ei jää, lähen hoopis turistikale ja siis sõidan põhja tagasi kuhugi, et pikemalt töötada. Sain teada, et Syndis pean ise Coogeesse judna, kuna host on tööl. aAhjaa, lennujaamas olin käärid ka kotti unustanud, maniküür, seega pidin nad ümbrikusse panema ja posti , mille ma ise kohapeal ostsin. seega, lähipäevil, enne kui ma siit lahkun, võiksid mu käärid kohale jõuda ja kotis on mingi pesuvahend laiali läinud, lahe. kõik lõhnab nagu ... :D Lennujaamas tegi minuga juttu Mathew... ohoo kll lobises jne jne tegi tee ka välja ja õnneks sõitis mujale, st mina sain oma lennu peale esimesena. Sindis kohal. kallis lugeja, sa oled maininud, et masendav on see eesti ilm, külm ja pilves ja pime. Mina tean mida sa tunned. 2 ja pool kuud päikese ja sinise taeva all ja lühikestes riietes... ja siis lauspilvisesse sindisse maha sadada, kus on hall... oi milline masendus tuli peale. Juba lennuki aknast teadsin ma vaadates, siia jään ma nädalaks või nii, seega homme flightcenterisse uut piletit ostma. :))) Kuhugi põhjapoole ja sooja. siia ma ei jää. Mis juhtus lennujaamas. Hakkasn siis bussipeatusesse minema, kui keegi seja tagant küsis, et kuhu sõidad. Noh ma siis et coogeesse ja tema vastas, mees nii 50ne äkki, et tema elab ka seal. Nu lubas siis mind ära visata ja nii ma siis astusin temaga auto poole. Kui ta autosse jõudis, viskas mulle kohe müslibatooni pihku, KOMMIONU. Nu ja siis hakkas ta oma vastamata kõnesid tagasi helima, 1 kõne 10 min, uus kõne 10 mn ja ega ta siis sõitnud, ei olimme parklas. Lennuk maanus a la 15... minutitega ja kell 16 20 hakkas tyyp alles sõitma. Suht kommionu, andis oma visiitkaardi ja puha jne jne... aga noh siisküsis, et kas ma tahan temaga kuhugi paadipoodi tulla, kuna tal vaja mingeid asju osta paadile... mina siis et tahaks ikka coogeesse kohe. Õnneks sain ma siia kohale. Uhh, aga ikkagi rõve mõelda, icc. Lennujaamas viskasin pikad teksad jalga ja sviitri selga, pekkis kui külm siin on, ainult 18 kraadi. Milline shokkkk!!! Igatahes järgmine nädal sõidan minema. :))
Õhta käsime siis bbq-l, minuga ühes korteris on 1 inglise naine 30, 2 meest kohalikud. Nii siis on, külas käisime Matti vennal. Ahjaa, lennujaamast tyybi nimi kes mind autoga koju tõi, oli John. Siin korteris elavad John ja Matt. Kas pole nimede maagika!! Või on aussid nimevaesed. Igatahes, ootan turistikat linna peal ja ruttu sooja tagasi. Holy fakk kui külm on. sokid jalas üle kahe kuu!!! Cheers, ootan põgenemist siit. ajavahe nüüd 9 tundi.

No comments: