Sunday, December 14, 2008

14.12 SYDNEY SIGHTSEEING



Täna käisin linna uudistamas. Linn on suur ja siin elada küll ei tahaks. Esimene jalutuskäik oli Coogeelt Bondi beachile, kel huvi, klikkige googlemapsi ja leiate üles. Päris piklt sai kõmbitud. Oi ja mäed..pekkis kui raske oli. Ühesõnaga kiire pilk rannale ja käbe bussiga linna. Juht nööris 4 audi. Linnas kaesin ooperimaja, Royal Botanical garden, Government house, the Rocks, katedraalid, Hyde parki, teletorni...nägin ka kus on akvaarium, aga kuna see oli nagu keset linna plekist kuut, ei tahtnud sisse minna. Jalutuskäik oli pikk pikk, mingi aeg pugisin kaks sushirulli, mis olid teistsuguselt keeratud kui BNEs, 3 audi kumbki. Ja siis läksin astusin mäkki sisse, ohoo, mida pele, 30 senti jäätis, vanilje ja värskelt lastud. Hiljem pistsin teisest mäkist ka jätsi nahka, nii hea oli. Seiklesin ka hiinalinnas ja lisasin kaardi, et saate näha, kus ma alustasin A ja kus lõpetasin B, ja mustaga ja veits nooltega on lisatud suund kah.



Ahjaa, eesti maja leidisn üles. Uks oli kinni ja siis ma ütitasin kella lasta, mis vist ei töötanud ja taga oli uks lahti, trügisin sealt sisse...kuulsin kahe vanapässi eesti keelt, nagu eestlastele omane võeti mind eesti moodi "sõbralikult" vastu stiilis, mida sina siit tahad... ja vahiti mu jalgu kui oleks alasti kirikusse tulnud. Nujah, mis seal ikka. Sydney on liiga suur, liigaa kirju ja palju erirahvusest inimesi. Arhitektuur on kirju ja teistsugune kui BNEs. Mulle Sydney ei meeldi. Mõneks päevaks on ok, aga pikemalt, no tnx. Homme kappan esimesse Flight Centerisse Cairnsi pileteid ostma. Eux mainis et Cairnsis pidi olema väga niiske. Kui aus olla ja vinguda ja valiv olla, siis Sydneys on suht kiire muutumisega ilm. Mulle see ei istu. Päike paistis ja tuul on siin jahe. Minul tuli kananahk, icc...ei see Sydney ei ole hea, õhk on ka kuiv. Ma eelistan nüüd ikkagi higistada, icc... aga öömaja tuleb käbe Cairnsi leida.

No comments: