Tuesday, January 27, 2009

23.kuni 27.jaanuar

27. jaanuar, elu nagu sanatooriumis, vaba paev, lugesin raamatut ja kaisin rannas...

26. jaanuar ROHKEM PUHKAMIST KUI TÖÖD. 5 NÄDALAT MALAISIANI.

Täna oli megatilluke tööpäev, kuna õhtune vahetus jäi ära. Pärast lõunat, mis on meil meeldetuletusena lugejatele kell 11, läksin Basinile...rahvast oli nii palju, et kohe läksin vette snorgeldama... vees vahtisin kalu ja vahepeal võitlesin lainetega nii pool tunnikest sai veealust maailma piilutud ja kalu üritasin ka katsuda, aga krt ei õnnestunud. Kalad on siis nii 40 kuni 50 cm suured. Õhtusöök kell 17. Ja siis kell 18 läksin pooletunnisele jalutuskäigule, et rikkalikku õhtusööki veidi loksutada, kuna siin võib sellise hea söögieluolu juures juurde võtta... nu igatahes mul kilo on kindlasti juures :D Kanadalased siin kaeblesid, et söök on kogu aeg üks ja sama... nu on vahelduv, ma mainiks, aga nemad läksid ostsid eila Subwayst endale kahe saia vahel kraami... Igatahes söögilaual täna õhtu olid, puuviljad (jäägid lõunast, mis staffile tuuakse, viimastel päevadel pole puuvilju eriti saanud), siis porgandikook, mingit torti, pavalovat, riis muna ja muu kraamiga, pasta seente ja peekoniga, karriliha, köögiviljad, mingi muu ollus...igatahes veel oli midagi, aga ei meenu...laud ja bufee olid täis :) kana oli ka.

Mõtlesin, et huvitav kui palju ma olen siinoldud aja jooksul ujumas käinud. Tavaliselt on ikka nii igapäev...mõni päev on vahele jäänud. Homme on mul vaba päev, siis lähen ka kohe kindlasti... kuigi juuksed said täna puhtaks pestud,e i taha neid iga päev soolaseks teha. Mida veel siis huvitavat kribada... Ei teagi kohe... Mõtlen, kas on mingeid huvitavaid Lodge'i köögiseiku, mida pole kribanud. Hmm, krt i meenud. Ahjaa, päike on hakanud varem puude taha vajuma. Õhtuti kella 16 ja 17 paiku on päike väga kuum. Kui jala kuhugi päikse kätte jätad, võid varsti kärsalõhna tunda.

Ootan pikamisi selle viie nädala lõppu... 2 märts tagasi Perthi ja siis Malaisiasse. Muide, siin rannas jalutades on Perthi ka aegajalt näha. Kui maapoolne osa taevast udune või sudune ei ole. 19 km on ainult vahe ju.

PS! Inimesed maksavad suurt pappi, et siin puhata... mina aga käin iga päev piltpostkaardil ujumas. ahjaa, poisid mängivad siin arvutimängu nimega kitarr, selline päris kitarrikujuline asi on ka käes... lahe muusikamäng, peaks ka endale sellise mingi aeg soetama :D.


25. jaanuar

Tööst ei viitsi rääkida, sest ega te ometi oota, et pilukad endale mõistuse pähe saavad. Neil on ilmselt ikka kärbse aju. Igatahes 5,5 h tööd, see nädal punnitas eeli eeli 30 tundi täis. Pärast tööd sai käidud Parakeet beachil, väga tore oli, kui ma nüüd mõtlen, siis olen siin saarel käinud 7 erineval rannal. Ilm on jätkuvalt südasuvine. Edasine 5 nädala plaan näeb ette randa võimalikult palju, ujuda on hea, vesi on alguses sisseminnes megakülm, aga kui 2 minutit vees oldud, tundub jube hea... jahutav ja soe. Mulle meeldib. Mõne raamatu võiks ka siin läbi lugeda. See nädal v esmaspäev lahkub Juliian, prantsuse kokk... inimesed kõik lähevad minema...Aga samas, ega see tööd juurde ei too, vähemalt siiani ei ole toonud.

23.-24. jaanuar I feel like i am 6 years old.

Hmm, eile oli siis nii, et sain Dome kohvikus tööd...ehk nad olid nõus mulle andma mõned lisatunnid, aga eeldusel, et ma siis praeguseid ülemusi teavitaksin, et ma sinna ka tööle lähen vms, kuna saare poliitika ei luba töötajaid üle võtta vms. Nu ja mida Ae selle peale kostis, ei või, meie oleme nende kompanii omand ja kuhugi mujale tööle minna on lausa ennemõtlematu... isegi kui sa saad nädalas vaid 24 töötundi... siis pilukast vitunäo järgi peakisd sa ülejäänud tunnid magama... Idikad. Nu ja siis on meil see Ii Yi siin, kes kamandab ja pärast tänast 24. jaanuari tööpäeva tekkis tunne, et welcome to the kindergarden. Yi isegi õpetab, kuidas laualina panna ja vahetada. Sry, aga ikka täitsa pekkis värk küll. Nu ja kui ma põranda kahe minutiga ära pühkisin, sain tema käest jälle kobiseda, et miks nii ruttu, nu et tuleb aega võita ja näida busy ja midagi teha... Ja kui ma kahvleid nuge poleerisin, siis karjus, Faster!!! Hallooo, Ferdile peaks selle eest kahvli perse lööma, et tema üüldse midagi faster teeks. Aru ma ei saa, miks kogu aeg ikka tee seda toda ja kiiremini bla bla... samas kui on näha, kuidas mõni töötaja nagu Yii ise asju perse kruvib. ühesõnaga, pilukatega töötamine on hullem kui sudoku lahendamine, ei saa keelest aru, kuna nemad panevad enamasti stiili mina sõitma kaamel.

Sessuhtes on raske, mida ma kohvikus ütlen, et kas küsiks siis töötunde oma vabadeks päevadeks ainult. Kuna 2 vaba päeva nädalas on alati garanteeritud ja kolmas kukub enamjaolt siis, kui koju saadetakse, kuna kliente vähe ja staffi palju. Tekib tunne, selline, et krt, ma ei ole mingi pasanikerdiste omand, kuidas saab keegi tulla ütlema, et ei või mujal töötada, ega nad salaagendid või tipsalajaste relvadega tegele, et selliseid asju mulle ütlema tulevad ja siis ähvardasid veel töötunde vähemaks võtta nu ja kõige õnnelikumal juhul vallandaksid mu, kui ma teises kohas lisatöö võtaksin. Oln ju vaid casual töötaja, mille tulemusena võib omanik teha minuga mida tahes, aga voilallaaa mina ei võigi siis mujal töötada. Huvitav, kas peaks kuhugi kohalikku ajalehte artikli kirjutama Rottnest Lodge'i toidukäsitlusest ja töötajate õpetamisest jne jne, kuna mina ei tea siiani, kus on tuleohutuse jne väljapääsud, neid pole nöidatud ja mida siis teha, kui puhkeb tuli...Ja kindlasti oleks eriti turismimagnet kuulda, kuidas staff hommikubufee leiba ja muid saiakesi paljaste ja pesemata kätega kandikule panevad...Õujee!!! Ning millised prussakaarmeed hommikuti köögipindadel varajast paraadi peavad!!!

Õhtud on siin enamvähem...23. jaanuari õhtal mängiti beer pongi ja kuna igavus on suur ja inimesed samas, siis poisid leiutavad iga kord uusi asju välja, enamjaolt ikka tule, alkoholi ja pudeliga mängimised.. et suur leek ikka kätte saada. 24. jaanuari õhtuks olen saanud 24,75 töötundi see nädal. 105 daala läheb kohe iga nädal söögi ja elamise peale. Sõõk on ok ja tuba on ka norm. Kaastöötajad kaaselanikud on ka normid. Kokkuvõttes võiks ju piriseda, et kui on võimalus ja sul ei lubata lisaraha teenida.

Ahjaa, karaktereid siin donga citys on ikka nii et tapab, sellest võiks lausa raamatu kirjutada. Sellised fruktid ja jumala annid on maamunal koos, et hoia kahe käega peast kinni, muidugi mõne inimese võib liigitada veel liiga noorte ja mitteküpsete hulka mõistuse poolest... Tule Jumal appi!!!

Aeg lendab nii kiirelt, et õudne, lausa kohe jube. Täna vaatan, et 5 nädalat on järgi. Vbla siis punnitab 5 nädalat veel hambad ristis ära, et igavleks selle Lodge tõõkoha peal. Ja siis Malaisiasse... ajee.

No comments: