Thursday, January 22, 2009

rotnestil

22. jaanuar

Võiks öelda, et lugege 21. jaanuarit. Sama, täitsa pekkis, võtavad tunde vähemaks. Kuradi nahuid. rannas sai ka kaidud ja nuud motlen, et mis oleks kui parast aussi laheks moneks kuuks hoopis venetsueelasse... hoho...reisija plaanid teate ju kull....


21. jaanuar

Suht masendav on ainult 6 h tööd saada. Saadetakse koju ära noh, krt nad siis võtsid siia inimesi, keda neil vaja pole... Vaatan lähiajal kuidas kohaliku pubiga näkkab. Kuigi John mainis, et sinna ma kohe kindlasti ei saa, kuna siin neil see kohalik poliitika, et Lodge inimesi ei võeta. Esimene payslip oli ka suht kesine ja minu 14 tundi nad ei olnud maksnud...arusaamatu.

Õhtul mängiti õlle ping pongi ja rannas käisin ka.


20. jaanuar WORKING HOLIDAY

Mingi nädal on möödas, kui ma viimati miskit kribasin. Lihtsalt ei ole viitsinud. Mis siin ikka, kommuunielu ja tööd ka natuke, süüa saab hästi...kuigi töötunde võiks rohkem olla. Kui ma märts Malaisiasse ei läheks, siis ma vaataks mingi aja pärast uue töö, kuna ühe koha peal passimine pole päris minu rida ja samas nu, inimesed on küll toredad, aga tahaks siiski ka midagi näha. Nüüd üritan ühe koha peal vastu pidada...kuni 2.märts ja siis tagasi Perthi ja Malaisiasse...:))

Mis siin siis toimub, inimesed igavlevad natuke, ehk siis siin on neil omavahelised tüngategemised jne jne...samas kuulen ka, kuidas Javien ja Pieter ei saa omavahel läbi ehk Javien räägib, kuidas Pietril tuleb silma peal hoida, et ta ei saa isegi 12 hot breakfasti tegemisega hakkama. Kas mainisin, et sõitsin eila rattaga ringi saarele peale. St et saarele ringi peale. 1 h ja 5 min, nii 20 km kanti ja tuult ja mägesid oli mõlemaid. Krt, päike võttis selle lühikese ajaga pääris tugevalt ninaotsa ja laupa. Igatahes, kui olen üritanud näole päikest vältida,siis nüüd on pruun ka nägu.

See kuu on üks selliseid,kus olen kõige rohkem elus üldse ujumas käinud. Pea iga päev on ikka vette kastetud. Nu mõnikord olen laisk ja ei viitsi ka. Lugemisel on mul pooleli the Beachi raamat, mille järgi on ka film tehtud. Hmm, ega ma ei mäleta, kas ma seda oma eelmises kirjes juba maininud olen v mitte.

Nii, mida teevad siis noored oma vabal ajal siin Donga Citys. Kutsume seda DC-ks. Eile õhtul panid poisid, nu enamuses poisid siin ongi, Lee toa ukse ette ruumi sisse tühjad piima kastid ja sildi, mis on tavaliselt wc uksel, please keep the door closed, quokka. Lee reageering oli päris lahe. Mida siis täna tehti, pandi Pieteri ukse ette kaks rattast nööriga kinni rippuma. Lapsed! Samas, suht savi mida teevad. Ahjaaa, kas kujutate veel ette, mida eila tehti, Pieter ajas oma juuksed nulliga maha....Inimpsüholoogilisest vaatevinklist oli see küll selline tegu, mille üle ta eriti õnnelik ei olnud...kuna kõige kangem jook võeti hiljem näppu... Njaa. Imelikud nad siin, nii noor ju ka...

Ahjaa, mingi wifi on siin ka levimas, isegi õnnestus niikaugele häkkida, et kõik parameetrid nagu peaks näitama, et võib netti kasutada, aga millegipärast ei saa, mingit parooli ei küsita...default getaway on küll puudu...kes tarkur oskab aidata :D DNS ja WNS serverid on ka puudu. Kuida neid installida... nu samas nu eks ma võin ju elada need 6 järgijäänud nädalat ka ilma netita, kui juba lausa 12 päeva olen netita elanud. Lausa voilaaa!!! Aga ega suurt netitungi ole kah, lihtsalt et kui saaks veidi uudistega kurssi viia jne jne... Hetkel piirdub maailmateadmine kuuma päikese, jaheda merebriisi ja jahutava ookeaniveega.

No comments: