Wednesday, January 7, 2009

Kolmapaev

Nyyd siis lood niikaugel, et kobin homme Rottnestile tagasi ja siis juba too eesmargil. Mingi tugeva vene aktsendiga mutike helistas ja ytles, et bookib pileti mulle ja nii ma siis homme lahen sinna... suht suurt sittagi teadmata, et mis elamine jne jne, nu ma saan muidugi iga kell tagasi tulla, aga saar on parem kui outback, kuna asub mobla levis, merevesi ja jahedam ohk ka... mida veel tahta. Ja lisaks, kui seal keegi juba tootab, siis ei saa asi nii paha olla, et ei kannataks moned n2dalad veeta... neid nadalaid on jargi 7. http://www.rottnestlodge.com.au/ on lehekylg, kuhu ma toole lahen. mida tegema, ei tea veel, aga kuulutuses seisis ikkagi ettekandja.

ps, kaisin tana ka poes ostsin natsa vajalikku kraami shampuu ja kreemi jne... nu ja killuke syya, krt poes kaomine on lausa piin, 30 audi kolksus nagu kopikas minema... :D
___________
Nii, sain k6ne, et ma vbla lahen moneks paevaks Rottnest Islandile tooproovile... kui seda kohta countryside pubiga vorrelda, siis seal on meri ja moblalevi ja on nii lahedal 30 min laevaga Perthile, et oleks super. Saaks saarel kymme korda tiiru peale teha. :)

Loodkem et siis koik hasti laheb, palk ka norm ja nadalas kysivad majutuse eest 100 audi, aga kuidas soogiga on, seda ma ei tea... hmm kuulub ka vist hinna sisse ikka.
___________
Tana on siis suurt ei midagi tegemise paev, pikutasin p66nasin ja 6htu minek kuhugi couchsurferite kokkusaamisele. Homme vara toobyroosse ja eks ma tulen sealt tagasi j2rjekordse maakolkapubi toootsaga, aga parem kolgas kui mitte midagi :)) Siin ausalt ei viitsi kyll kuidagi muudmoodi tood otsida... et jagaks ise cvsid voi midagi, kuna siis peaks elukoha ka vaatama, aga toobyroos ja maakolkas saab elukoha tooga, seega milleks punnida :)). Perthi on nyyd ka parajalt nahtud, et v6iks j2rgmised 8 n2dalat yhes kohas paigal olla... cross fingers for me parima kolka saamiseks :D

ahjaa, ostsin eila uued paiksekad 10 audi eest vaid, kuna ibiza omad laksid katki ja kulusid 2ra. Samuti on mul nyyd uus tellis kotis nimega Lonly Planet South East Asia hinnaga 34.50 audi. Suht soodne diil. Cheers!

No comments: