Sunday, January 4, 2009

Water tube

Tana kaisime joel. Jogi on lai ja vesi on soe, Pertgi kesklinna lahistel. Vesituubiga sai paris pikalt soidetud, rappus ja loksus ka vahepeal lainetest nii et soolavesi n2kku pritsis :D aga muidu oli vahva!!! Pilte tegin moned, aga hetkel ei viitsi nendega m2ssata. Joe on muidugi tyytu. lobiseb 24/7, nii et korvad peast kukuvad ja jube paanitseja ja plaanija ja pabistaja on, ajab lausa oksele... sellep2rast ei tahagi siin pikalt olla, et ruttu uus too saada, ja jalle minema :)) Tom oli ka ja tuleb homme ka Rottnestile ja lahkub teisip2eval... mina lahen teisipaev Kings Parki kaema. Ega pikalt ei viitsigi lobiseda. Ahjaa, see Joe ajab ikka nii oksele, kipub siukest a la mina ei tea mida, aga vottis ymbert kinni korraks kui koigil olid asjad pakitud rannas... (nii hetkel tuli siis siia arvutisse ja topis oma nina siia ja oh jah muidugi tema nimi on siin sees, nu ja siis uuris et mis ma temast kriban... einoh, ja siis jalle krabab kaest kinni et mis ikkaja patsutab olale, uh kui tyytu.) Yhesonaga rannas siis vottis korraks ymbert kinni, ega mina Anna ei ole et ma teda kallistada tahan, fuika, jube kui rove, igatahes mina ei vastanud talle kyll mingi kalliga ega midagi... oook...pigem venis nina krimpsu. Appi kui tyytu yks inimene olla voib oma pikaloputu jutu ja paanitsemisega. Tahan juba toole. :)

No comments: