Thursday, January 15, 2009

8. jaanuar kuni 14.jaanuar

Kiira tervitus Rottnestilt. Kopisin siia suure vaevaga kirjutatud texti. Kopi,ine oli alles peavalu, tehke seda ise prantsuse klaviatuuril. Kohutav. Netti suurt sittagi siin pole.....

13. jaanuar PUHATA on TORE. KOMMUUN.

Täna siis kell 11 oli minu hommikusöök, mis tegelton lõuna. Puhata on ikka hea. Kuigi uni siin ei ole mul ühesjutis nagu mujal on olnud. Inimesi käib, kuuled hääli ja kuna mu aken asub ka kohe värava vastas, mis on 1,5 m eemal. Kõht on parem.

Täna sain lugemiseks inglisekeelse raamatu the Beach, mille kohta on ka film vändatud. Kuna filmi ei mäleta, siis on tore lugeda ja see on ka lihtsamas inglise keeles, kui mu hetkel enneloetav raamat the Shipkiller. Ahjaa, eila siin olime õues nu ja vaatasin mina, et krt olen ainuke tüdruk meeste keskel. Milline on siis tüdrukute seis siin?
Eesti tüdrukud 3, sh mina, minu kummalgi pool tubades elavad pilukad tsikid, ühte kutsutakse I-iks (loe:Iiiiii) ja teise nime ma ei tea, siis on veel mingid pilukad ja siis on Manon (loe: Mano:), kellel on mees Jason, ka nemad on uued. Nu ja ega rohkem tüdrukuid siin väga hetkel ei meenugi. Kaks prantslast on, Silva ja J...nimi ei meenud, üks on kitchenhand ja teine kokk, Jeremy pilukas on kokk, Ian on töömees, Peter 19 on kokk, Peter 31 saksa on kitchenhand, Aleks 19 inglane on nii baaris kui restos, Lui brasiillane on baarman, Lee 21 on restos ja baaris, Ferdi filipiino 46 on restos... mingid koristajad on Taist ja Taiwanist... Igatahes segane kommuun. Mõned näod on veel, aga ma ei tea neid, kuna nad tegelevad ei tea mina millega :)) Täna võin öelda, et siin käis inimeste selgekssaamine suht ruttu. Kohake on pisike ja kuna kõik töötavad ja elavad koos, on lood palju segasemad...Dane sõnul on siin iga päev draama :))) st et paarikesed ei saa piisavalt koos olla ja nad on nii noored ka veel (18). Kui siia panna üles salajased kaamerad vms, saaks parima show :)). Inimesed ise tekitavad draamasid jne jne...Eile oli ilus täiskuu. Päike loojus ja kuu oli kohe teisepool taevast üleval.

Tänane päevakava jätkub ujumisplaanidega ja raamatuga. Et siis järgmised 5 päeva vastu panna varajasele ärkamisele tööalgusega kell 6,00 neljal päeval ja ühel 8.30.


12. jaanuar RUTIIN PUHKAMISEL, TERVISEHÄDAD

Kell on sisseknade hetkel 6.02 hommikul, kuigi mul on vaba päev. Terve öö oli kõhus siuke sooltevalu ja kõht kivikõva katsudes. Üritasin siis lõpuks mingit moodi ennast kõverdada jne jne...ja siis enne 6 viskas pellerisse...hõhõ, enam ma kraanivett ei joo ja piima ka mitte. Piim on erinevalt veele mu kõhu just teistpidi ajanud. Üritan täna minna nursering pointi ja wellness centerisse, äkki on neil mingit nõu ja siis ostan pudeli vett ja edaspidi ainult keedan vett või ostan poest.

Nii, käisin hommikul arstil, kus taheti saada 130 audi selle eest, et ma ikka kuuleks kellegi teise suust, et mul on pasanteeria :D Kuna summa oli üüratu, siis puhkesin ma nutma ...määää, pigem selle pärast, et ma ei ole pikalt juba oma musi näinud ja kedagi ei ole mind lohutamas raskel hetkel :) nu ja nii pääsesin ma tasuta ja sain teada, et kraaniveest see ilmselt ei ole, küll aga pean ma kindlasti rohkem vett lürpima. Mingi pulbri ostsin hiljem apteegist ja adsitofiiliuse kapslid, kuna hetkel vahet pole, aga üks vesi kõik... loodan, et lugeja ei söö selle teksti lugemise hetkel. Rottnestil on toiduolud nagu Egiptuses ja asiaatidest töötajad teevad tunde, nagu töötaks ma hoopis Tais.

Õhtu näeb ette jälle randa, loodan et sitalaviinid siis peale ei tule.
Kuskil 14-15 paiku läksime randa, mina, ozzi Peter ja sakslane Peter ja hiljem tuli veel sakslane Philipp ka. Ilm oli suht pilvine, kuid vesi ikkagi paras ujumiseks, lühike snorgeldus sai ka tehtud. Tore oli. Sai vee ja liivamänge mängitud. Õhtul oli ka siin väike seltskond koos...unitide vahel. Nalja sai. Õhta käisime mina, Saksa Peetrike ja uus poiss Inglismaalt jettide juures, kus nägin elusuurt pelikani ja raikalu vees. Raisid pisi siin olema lausa trobikondadega, ja kõige parem on neid õhtuti näha.

See nädal on Annale ja Luile viimane töönädal, siis nad liiguvad edasi, Anna on ettekandja ja Lui barman. Ka saksa Peter ja Philipp lahkuvad varsti. Mõlemad on kitchenhandid e kohalike keeles meine kleine Kitchenschlampe. :)) Kuu lõpus plaanivad ära minna Dane ja John, eesti tüdruk ettekandja ja ozzi poiss barman.

FILOSOOFIANURGAKE
Ikka on veel 11. jaanuar, kuigi tunne on suvine ja selline, et tahaks Lempsi kaissu. Plaanid siis järgnevad, kuu aega märtsis malaisias vedeleda, siis pots Cairnsi sõita ja siis millalgi koju. ah et miks. Nu elada ja töötada sellises kohas nagu Rottnest on tore küll, türkiissinine vesi iga päev jalge all, aga töö kui selline ei ole ikka päris minule, mina ei viitsi rabada siin neid dollareid, tahan eelistan pigem KAISSU. Vbla juba sünnipäevaks olen tagasi. Jahedat ja Eesti kliimavaheldust hakkad siis hindama, kui kuumusekraanid on valla iga päev ja liiga paljugi ja niimoodi kuudekaupa. Leian, et siinsed inimesed kohalikud ozzid, ei oska hinnata neid valgeid liivarandu niipalju kui seda teevad eurooplased. Neile on see siin justkui nii muuseas kättevisatud... eks sa tee ja kaevanda, ning lisaks kuuled veel nende vingumist ka.

Karin tunneb, et ta elab KINOS. Komöödia lühiülevaade lugejatele.ee


11. jaanuar "SUU KINNI ja HAKKA TÖÖLE!" ALGUSERAKUSED e ENESEKEHTESTAMINE

Täna oli siis teine tööpäev, alustasin kell 6 ja üksinda. Sain träni kraamimisega saali ilusti hakkama ja juhtmete sisse plugimisega ka. Päev oli suht sisukas, Ferdi filipiino ei tee mitte sittagi ja siis me kolm eestlast talle kordamööda käisime ajudele, et liigutagu oma perset kiiremini ja nu kui mina palusin tal leiba buffeesse viia, tuli tema vastu, et mis mina tulen talle käske jagama! Nuh ja siis ma mainisn ka et ta ei vii piisavalt asju kandikul kööki, et kas kaks kaussi on tõesti kõik mis ta kanda suudab. Ja köögis hakkas kogu jama pihta, et mina olevat talle öelnud lazy... ja kuna ta seda korrutas, nagu katkine plaat, karjusin talle Shut up and start working! Njah :D Tüüp jäi vait ja oli hiljem maapõhjani solvunud. Teooria siis järgmine - inimene solvub, kui tõesti öeldu on tõsi ja tema kohta käib, kui aga keegi ütleb midagi, mis ei ole tõsi ja ei vasta tegelikkusele, siis on ju savi. Nu ja tehke omad järeldused. Ilmselt oli ikka tõsi, et ta paksperse ei liigutanud piisavalt. Ae, omaniku naine pilukas ja megaraske aktsendiga, hullem kui porusskia aktsent, tema siis hiljem küsis, et mis toimus :D Ferdi poiss vanusega kõvasti üle 40 oli Aele kittumas käinud. Let me laugh! Igatahes, Ae mainis et next week istub ja vahib tema, kuidas ma tööd teen. Nu las vahib siis ja kui ei meeldi mina talle, siis saadab minema. Selle koha pealt on mul ka jummala poogen, las saadab, ega mina ei taha töötada inimeste juures,kellele ma ei meeldi :D ja nu ega ma rahahätta ikka jää...

12 paiku kästi sign offida...kuigi oleks pidanud kella 15ni töötama. Mano, kanada tüdruk 27, uus, mainis, et Ae oli talle esimese asjana maininud, et esimesi tunde vms talle ei maksta, kuna ta õpib alles. Huvitav, mille eest nad siis maksavad...sitapead. Tee nii palju tööd nende jaoks, ja siis raha ei saagii. Tropid. Käisin jälle Pinky rannas... tunnike seal. Ahjaa, kui ma pausile kell 11.30 sain, siis staffile mõeldud söögist olid alles vaid riismed!!! Pidin köögist kiiruga midagi küsima... Kohal tegelt iseenesest pole miskit viga töötada, randa saab igapäev ja nu kui sitapeast pilukad palka ka maksaksid, oleks väga bro. Tervitused emmile, ärgu paanitsegu!

Õhta käisin mööda mereäärt jalutamas. Vaatasin, et saare kinos jookseb neljapäeval bondifilm. Saaretöötajale 7 audi, peaks kaema minema. Kaks järgnevat päeva on vabad. Uhh, rannapäevad jälle, mingid musklid on juba valusad ka merevee tõmbamisest kahele poole :))


10. jaanuar ESIMENE TÖÖPÄEV ja RANNAMÕNU

täna oli siis kell 6 töö. Hommikul. Ärkasin kell 5.20 et ikka kindel olla, et jõuan, kuna koht on uus ja asjadel pole veel oma sissekujunenud rutiinikohta. Aega jäi ülegi ja nii ma siis seal kõkutasin passida, et mis kus ja mida... Anna Liisa tuli ka siis ja nii läkski tööralli lahti. Õppida on palju ja meeldejätmist, aga hommikusöök tundub siiski lih´tne, lihtsalt et korista ja täida kraami kogu aeg. Täna ka kraamisingi mingi a la 2 h laudadelt sitta minema, nii et näpud moosised, mögased, ligased, meesed ja kleepuvad...inimesed on ikka õudsed pasandikud süües. Lauad on hullemad kui sealaut.

Homme hakkan siis asju täitma. Mingi aeg sain kiire pausi ka. Lõunat valmistasin ka ette. Oh seda masinavärki küll, seal on kõige tüütum tellimustetäitmine ja kassamasina taga istumine. Noh tegelt on terve lõuna üks kaka :D

Kell 15 oli tööpäev läbi ja nii siis läksin randa Peteriga, kes on 20 ja õppib kokandust ja harrastab mashaasi. Pinky rannas oli jälle soe vesi. Ikka hea lõõgastus ja jahutus pärast higistavat tööpäeva.

Suht orjatööga on tegu. Kogu aeg jooksed nii et käed rakkus ja jalad villis.

Cheers! aga ilus sinine rand teeb kõik tasa. Õhta sai üks elukohalähedane lookout üle kiigatud päikseloojangul, ja pilte tehtud.


9. jaanuar VABA PÄEV ROTTNESTIL ja INIMESTE TUNDMAÕPPIMINE

Tänane päev ei paistnud midagi muud toovat, kui randa. Kuskil keskpäeva paiku pärast lõunant vedasin end randa ja võtsin prantslase ka kaasa. Nagu eilegi, ekslesime ikka natuke, enne kui randa jõudsime. Käisime Basinil ja Longreach bayl. Mina snorgeldasin. Koralle seal suurt ei olnud, aga vesi oli ikkagi ilus ja kalu nägin. Prantsuse poiss on nagu sitahäda pesunööril. Tema jaoks oli vesi liiga külm. Tõsine vingupingu on ta... Ega ta palju ujunudki kui 5 min. Mina hüppasin ka teises rannas vette. Ussi nägime ka kivide vahel rannas. Must saba vilkus. Kuskil kolme paiku olime tagasi. Pesus käidud ja siis söögiootamine. Kuulsin ka veidi jutte tööst, mis mind ees ootab. Homme siis vara püsti ja kõps tööle :) Jutud räägivad, et suht paljud on siin varsti minekul edasi reisima... Sellepärast nii palju uusi inimesi võetaksegi. Ja eesti tüdruk mainis, et pilukatega töötamisest on tal auk ees, kuna need ei saa muffigi aru :D

Ahjaa, kui ma Perthis olin, siis seal oli sitt suht lahti, irw. Nu ja saarele tulles kuulsin, et osadel viskab pasa lahti siinne vesi. Seega, kuna ma Perthis jõin kraanivett, siis süüdlaseks on kraanivesi. Siin jõin ka, aga veel midagi hullu ei ole. Hoian nüüd oma veepudelit jääkambris... mis mingi loogika järgi võiks osad bakterid ära killida.

Tv toas peale sinise ekraani suurt miskit ei näita. Külmik funkab ja tuba on ka ilma kondita norm, kui aken lahti hoida ja päeval toas olles ka uks lahti hoida. Meretuul puhub ja kliima on hoopis parem võrrledes Westoniaga.

Ahjaa, meenus, kui ma rottnestile tulin, siis Joe mainis autos jälle, et ta ei viitsi tööle minna, vaid et tahaks Rottnestile...Appi, kui oksele ajav, ikka peab ennast sinna toppima, kuhu mina lähen, aru ma ei saa. Igatahes olgu töö raske tahes, sõimaku nad siin palju tahavad, mina enne 2. märtsi Perthi Joe juurde tagasi minna ei taha :D Okse.


8. jaanuar INTERVJUU ja SIGA KOTIS NIMEGA SEGADUS

Saabusin edukalt Rottnestile. Ohoo, minu üllatuseks oli siia intervjuule tulnud veel teisigi ja see ei olnud esimene sats. Ja suur kott oli kaasas vaid minul ja Prantsuse poisil. Intervjuu oli sama segane nagu kõik muu siin saarel. Igatahes töökoha sain ja ruum selgus ka hiljem, kus on siis külmkapp, tv, voodi...ämblikud. Kohapeal on ka kaks eesti türukut, kes on endale poisid sebinud :) ühel on siis brasiillane ja teisel ozzi. Vaesed lapsed. Eesti keel on rooste jäänud... Nad andsid mulle palju kasulikku inffi, et lihtne ei saa olema ja kogu aeg pead busy paistma. Süüa sain siin ka... ülejäägid paistavad tavaliselt siin söögiks olema :=))
Eesti tsikid on siin 2 kuud olnud ja neil on suht suur kopp ees. Üritan kiiresti õppida ja töökas näida. Omanikeks on valge ozzi, kes paistab ebaviisakas naiste vastu olema ja naine tal asiaat, kelle inglise keel on paha paha. Ujumas sai ka käidud juba Pinky rannal.

No comments: