Thursday, February 5, 2009

28. jaanuar kuni 6. veebruar

5.-6. veebruar MY WEEKEND

Täna ja homme on siis minul vabad päevad. Eila oli ilm nii kõva tuuline, et tuba on liiva täis, st kong :)). Pesin veits pesu ja plaan raamatut lugeda. Randa täna vist ei lähe, kuna tuul on selline jahe ja rannas on ilmselt liivasadu. Küll on hea mitte midagi teha. Nii mõnna :)) Uus raamat käsil nimega Continental Drifter... reisikiri, ka Eesti on seal sees. Üldse pole veebruari tunnet, krt, suvi on kogu aeg, lühikesed riided jt mis ma siia kaasa võtsin, võib küll pärast ozzireisi prügikasti saata, neid saab siin ikka nii tallatud, et kodupinnal sellist kaltsu küll selga ei taha enam panna :))).Hmm, Andri peaks homme Sydnysse maanduma...ja mul on nüüd Aussi pinnal oldud 4 kuud ja nädal. Nüüd oskan isegi vaadata kõrvaltvaataja pilguga, kui crazy oli siia ikka tulla. Üksi. Eikuhugi. :))


4. veebruar USUAL DAY

1. Ilm on kuum, kuid jaheda hea tuulega.
2. Tööl 6.00 kuni 11.30. Rahvast vähe.
3. Söök on juba viimased 3 päeva suht kaka olnud siin.
4. Rannas käidud. Tuuline, nii et suu ja silmad liiva täis.
5. Kopsud on värskest õhust lausa lõhki minemas.
6. Homme ja ülehomme on vabad päevad. Saab kaua magada.
7. Oli miskit veel? Nope, payslippe need koonrid ikka ei jaga.
8. Elu nagu rohkem puhkus piltpostkaardil.


3. veebruar MAKEDOONIA RUULIB!

Täna sain lausa 8,5 h tööd.vapustav, kõige pikem vahetus 3 nädala jooksul. Homme jälle kell 6 töö ja siis on vaid hommikune shift. Väljas suht kuum, kuid vähem kuumem kui eile. Ainult 3 ja pool nädalat on siin veel olla. Tundub kuidagi jube vähe... payslippidega kohalikud jälle koonerdavad, ei kippu ega kõppu.
ahjaa, kui keegi küsib, et kust ma pärit, siis vastuse peale from Estonia, kuulevad enamus ohoo, Macedonia!!! Halloo!!! Estonia ikka..edaspidi ütlen ainult Estonia, olgu siis vigane inglise keel, aga riigiks ei ole enam Makedoonia.

Quokkad on meil siin ikka nii vahvad, käivad vangikongide vahelisel alal laudadel ja lükkavad klaase laualt alla :)) ilmselt oli keegi sinna midagi söödavat joodavat sisse jätnud.


2. veebruar BIRDSHIT. ELU VANGIKONGIS! või VANGI KONGIS.

Juba kolmas päev on siin väga palav. Täna sain ohoo megapika vahetuse, lausa 8 tundi tööd, ajee.Homme peaks saama 8 ja pool... Kuna Lee on lahkumas, siis graafik muutus jne jne paistab, et siin tuleb neile 3 päeva enne lahkumist teada anda, et minek, muidu on see, et tõmbavad tervest nädalast sind maha. No notice at all. :D

Eila ja täna juba lugesin läbi raamatu Skinny Bitch, milles rääkis toitumisest jne, kuid raamat ise oli jummala kaka... valed tõestused toidu suhtes vms. Nüüd on siis juba uus raamat käsil. Selle laenasin Yilt. Tööl sai kõvati higistatud... Kuum on. Egas midagi, rohkem uudiseid nagu polegi.

Meenus, täna tööl Fedri pööras mu tähelepanu sellele, mis oli mu pluusi vasakul õlal. Ohoo, aru ma ei saanud, kuidas ja kuna see sinna sattunud oli, kuna nägi juba suht kuivetunud välja. Kes siis aru pole saanud, oli tegu linnusitaga. Ilmselt peaks nüüd kuhjaga õnne tulema.

Õhtul lõikasin Danel juukseid, varsti võiks oma cvsse panna et experienced hairdresser haha... Ja sain teada, et me elame tegelikult aborigeenidest vangide kongides, st aborigeenide vanglas ja meie söökla on aborigeenide surnukuur, lahe!!! Samuti on siin kõrval kohe aboriginal prisoners cemetery. Hmm, ma ei mäleta, aga kas ma kribasin, et kui ma siia tulin, oli mul toas tunne nagu oleks ma vanglas, ega ma siin toas peale magamise suurt midagi ei tee.. ja kui ma ise donga citys olen, on mu toa uks lahti et hoida seda avarana ja tuuldununa. Cheers!

Poisid mängisid igasuguseid tennisepallimänge täna, seisid vastu seina ja loopisid tennist nagu katapuldist või suurest rakulkast..... kujuta pilti, naljakas oli mõte, et lähevad vabatahtlikult seina äärde, et tennisepalligga pikki mööda perset pihta saada. Peab ikka igav olema! Uued leiutised igal õhtul.


1. veebruar DAY OFF. PINKY BEACH.

Täna jäid õhtused töötunnid ära, mida oligi arvata. Päeval sai rannas käidud, vees jahutamas a la 5-6 korda ja pikemalt veitsa snorgeldamas ka. Ilm on kole kuum juba teist päeva. Higilaviinid. Lõunaks, ohoo, st söök kell 11, oli suht kesine täna. Sõin salati, puuvilju natsa ja oi oi 4 saiakest, kuna praad oli välimuselt nagu horse shit ja seda ma küll süüa ei tahtnud. Isegi teised vaatasid, mis sitaga tegu on.

Egas midagi rohkem. Pesupäev oli ja ilmselt tuleb nüüd jalutus jälle. Ei tea veel :D


31. jaanuar VOT NII. OMETI!

Täna sain siis jälle 6 h tööd. Nu see nädal on lausa 26,5 h tööd täis, millest 6 h läheb elamise ja toidu maksmiseks. Eelmise nädala palk on ikka teadmata. Lõuna aeg kuulsin Danelt, et keegi olii külastajatest teinud complainti receptioni raamatusse... stiilis umbes et Ae kohtleb oma töötajaid halvasti ja ka külastajaid.Ilmselt oli see tingitud sellest 29. jaanuarii intsidendist, kus siis reception helis, et tuba nr 9 tahab tallergut ja kahvlit nuga vms, nu ma vastu et me ei anna neid välja, ja kuna vastuvõtt küsis ja mulle meenus, et Ae mainis, kui toa numbrile pannakse, siis anname. Nu ja mis juhtus, tuli külaline ja nii Ae kui David nägid samal ajal tallergut ja siis hakkas pihta, et me ei anna neid külalistele... külastaja: et tema (külastaja enda) süü noh, David, ei ole, tema (st minu süü) ja et küll nemad juba teavad, et anda ei tohi. Igatahes mina ei maininud selle jooksul sõnagi, kuna asjal niikuinii jumet polnud. Siin ei kehti õiglus, vaid pilukaidikus! Ma ei tea, kas külaline oli oma kahvlinoaga kadunud, aga igatahes siis järgnes õiendamine Ae vigases inglise keeles, et kas sa midagi kõrvade vahele ei jäta!!! Bla bla, ja neid me välja ei anna, lõpuks orgunnisid nad nüüüd plastikust riistad. Nu ja mis mul teha jäi kui külma näoga muiata Yes, yes, yes!!! (Loe: Whatever). Ae enda süü on see, et krt, joob nii palju, et ta aju ka enam ei võta, mida ta räägib, kuna mainitud ei olnud, milliseid riistu me siis välja anda ei tohi... etc.

Edasine päev läheb randa jälle, kuna päike paistab ja siis hiljem raamatut lugema. Velocity nimeks.
Raamat on igav ja rannas käidud, 3 korda vees. Vesi ja rand on siin pigem jahutuseks, kui et oleks miskit praadimist. Päike võtab niikuinii igal sammul. Krdi kuum oli täna. Õhtal käisin jälle nagu eilegi mööda ovaali Pinky ranna lõppu ja tagasi jalutamas, et saaks natuke liikuda. :D
Cheers! Vahva, igavene suvi on siin, paljajalu käi ookeanivees!!! Palju sellist asja Eestis teha saab? Korra jalutad suvel mööda Piritaranda.
Lempsule, meenus Hüüru veski ja maitsev forell. Samuti Pirita Pärl- Kas tuleb tuttav ette? Kallitused, kes kinni püüavad!


30. jaanuar DOING NAPKINS for 2 HOURS

Täna oli jälle tavaline tööpäev ja nu hirm, et lõunase vahetuse osa 2 h minema pekstakse, oli suur... Lee aga hoidis mind 2 h kassas, sain esimest korda siis seal tähtsat nägu teha ja nu suurt klientuuri kohal pole, voltisin ka salvkakaid.... ehk 2 h ei teinud ma suurt sittagi. Kokku sain nagu ikka 6 h tööd. Pole just kiita, kuid suure hädaga on ok. Ahjaa, hommikubufee ajal oli ikka neid kliente küll, kes uurisid et kust ma pärit olen. Hmm, nu ega ma seal hommikubufees just ei sära :D kuna omanikud nagu isegi teate on türad ja pluus on mul peale igat vahetust eest moosine, jogurtine, meene jne jne... laudadekoristamisest, ikka ei taipa? Laon osavalt kausikesi kandikule ja siis koperdan kööki. :D

Kell 14 tööpäev läbi, ajasin sammud ranna poole, snorgeldasin nii Basinil kui Pinkyl. Pinkyl nägin seekord lausa viite erisorti kalu. Lahe. Osad olid parvedes, osad suured, osad triibulised. Hakkasin ka uut raamatut lugema. Siiani ei tea, palju pappi ma eelmise nädala eest sain. Payslipi pole saanud ja panganetti ka pole olnud võimalust. Pinge kasvab, pinevus tekib!!!

PS, porgandikoogist on raske loobuda :D kuna puuvilju ei saa siin hetkel piisavalt, siis magusaisu on rahuldamata.
Eila sai õhta vara magama... kas mainisin, et käisime siin kambaga üksõhtu kalal?!Teineõhta mängisime kaarte... nu seltskondlik olemine on siin enamasti õhtuti... päeval on kõik vaikne. 8. veebruar lahkuvad Ian ja Kenneth, mõlemad baarmanid. Ja kujutate ette, vaid 4 nädalat on tulemas Malaisiani, küll see aeg lippab.
Ahjaa, täna öösel kella 4 paiku, st et siis juba varahommikul oli kuulda DC karjumist, ustepeksmist ja plenty of Fuck off! Fuck off! Nimelt on siin pea iga öö draama Hamiltonide peres, st siis omanike peres, nende poeg töötab baarmanina, John 18, ja Dane on siis tema tüdruk. Sellist fuck offimist ikka igal pool maanupul ei kuule! Lausa raadioteater omaette!

29. jaanuar LIIVAEHITUS

4,5 h tööd ja nu Ae kohta ei tule neid kiitvaid sõnu... seega jätan selle lõigu üldse välja, muidu tuleb siia blogisse liiga palju negatiivset :D Well, but what i want to say is that the owners and the management of Rottnest Lodge doesnt care about their staff and staff is treated like shit here. Staff at Rottnest Island Lodge is more like slaves and property for them. They give less hours, around 20 per week and they threat you to cut down your hours if you go to have an extra job...Rottnest Lodge is like a state in a bigger state. Rottnest Island is like an independent state next to WA.

Inglisekeelne lõik oli siis ikka selleks, et kõik sellest aru saaksid.
Hiljem kobisin jalutama veidikeseks ja suurest igavusest ehitasin liivameritähe, päris suure. Homme siis jälle randa ehitama. Raamat saab ka kohe kohe läbi. Uus on juba külmkapil ootamas.


28. jaanuar SÜGIS IS ON ITS WAY, ESTONIAN SUMMER HAS STARTED

Täna oli jälle regular day, 6,5 h punnis suure kummivenitamisega välja. Siinsed kõige pikemad tööpäevad ongi mul 6 ja pooletunnised, ja siis need munnid pilukad peavad sind firma omandiks ja ei luba mujal töötada... ahjaa... meenus, mis jäi eelmisest korrast kirjutamata. Nimelt päev pärast seda, kui värd Ae oli mulle öelnud, et cut downib mu tunde veelgi, kui ma mujale lähen, juhtus järgmine asi õhtul restos. Nimelt oli üks laud hakanud kobisema, et misasja nad vee eest 15 daala makma peaavad. Kuna Manon ei olnud neile kraanivett pakkunud... siis kobises mees pool tundi ja sõimas Ae molli täis... Nu õiglane kah, mina ei leidnud vähimatki kaastunnet talle. (mind selles vahetuses tööl ei olnud, kuulsin seda). Lõpuks lahkusid nad vee eest maksmata. Nu a mida see m**** pilu siis käsib ettekandjatel pudelivett pakkuda ja ega siis selle hinda 7.50 keegi teile ette ei laula. Nende pilumoto on koorida koorida koorida!!!

Meenub, et saabusin Perthi 17.12... täna on 28.12 ja ilm on esimest korda pilves ja isegi tibutas. Ei tea kas sügis hakkab tulema.

Edasi läheb päev raamatut lugedes. Mmõtlesin, et ühtegi saiakest, kooki ega pastat ma siin enam ei söö. Enne pole sellist asja olnud, ja kui aus olla, enne pole ma ise kunagi selliseid asju ostnud ka :D

No comments: