Monday, May 18, 2009

Viimane KUU

Latest news, nyyd on siis selgunudet koristamiskohal olen kuni 18 juuni, kuna pere kes seda motelli peab, oli nii kena ja motles mis nad motlesid, aga tootan seal siis, ainuke koht, aga ongihea, koik parastlouna on vaba. tervitused. tana olin rannas ja paikest sai, nii hea vaba paev oli, oujee.


heia, eila ohta sain siis teada et napakas court house jattis mind oma uue nadala graafikust valja, kuna ma ei ole neile 24 h kattesaadav, kuna ma hommikuti tootan. ehk siis voeti asemele uus tsikk, kes inglise keelt suurt ei moika ja tema sai koik ohtused vahetused, mida ka mina teha oleksin saanud... ebaoiglane, pettumus oli muidugi sees, kuid nuh jah... koristuskohaga motellis tuleb ka ju kohe ots peale, kuna nad vaatavad uut inimest, kuna nad puhkusele soidavad ja mina juuni keksel minema... seega jaab seda tood vaheseks, kuid mis teha, ilmselt saan siis viimase kuu puhata... ei tea veel... poleks hullu kui 2 nadalat tood ei tee, aga neli on suts palju. kuigi jah kahel viimasel nadalal tegin kummalgi a la 50 h tood, seega rahalises aspektis on suht savi mis saab, aga tegevuslikus aspektis, ilmselt pean siis oppima, kuidas puhata RELAX.

No comments: