Thursday, May 7, 2009

Latest news

Tana sain siis teada,e t sobin motelli koristaja kohale, halleluuja, hommikune too on olemas ja ilmselt saan hostelis ka nii palju tunde et oomaja ei pea maksma ja B3 le tuleb koht yles oelda, pappi hakkab ka vaikselt tagasi kontole laekuma ja nyyd hetkel olen siis lausa viie tookoha omanik.. pole siis ime et teiosed uued kes siia tulevad tood ei saa kui yks eesti agar too mesilane viiel kohal rabab. Cheers, tana puhastasin hiostelis basseini... ja lykati mind ka vette, ei nalja saab ja nyyd on siis aeg toole pyhendada. motelsin et kui on piisavalt pappi koos, siis puvbi toost ytlen ara ja nu koristamise too on raske aga sealt saab monele tuurile ehk alendust... cheers!!!!



1. kuni 4. mai - KUUS ja POOL nädalat veel!!!
4. mai ja siis veel eelmised päevad... Täna sadas vihma, üle kolme nädala oli seekord üks tubli päevane padukas. Reede 'htul olin CHs tööl, kell 6 õhtul alustada ja pool 1 öösel lõpetada, ei ole just meelakkumine, kui terve päeva igavleda... ja oodata, millal raha teenida saab. Sama kordus laupevaõhtuks ja siis oli juba tööülesanded teada. Pühapäevaga oli lugu veel hullem, nimelt kella kahekasaks oli vaja olla B3-s täl, aga seal on lahe rahvas, sain 3,75 h tööd ja siis kipa kõpa üle tänava CHsse. Kus graafik nägi ette kella 8ni tötamist, kell 16 oli pool tundi pausi ja siis sain kuni kuueni töötatud, sest õnneks saadeti mind lihtsalt koju, kuna oli vaikne... mulle sobis, pea valutas ja enesetunne oli kehva.. Pühapäeva õhta sain kell 9 voodi kobitud ja hea 12 h und magatud. On hea puhata ja on hea meenutada, milline on regulaarne töönädal ja eriti igavana näinud kontoritöö tundub siiski valgeinimese puhas meelakkumine koos vaba internetikasutuse ja kohati ebamugava kontorivarustusega.
Küsisin ka Antoonutskalt Chs, et kas ma jäängi ainult klaase pesema`?! Nu loodame parimat. Mingi aeg olin tõesti mõelnud, mis või kuidas vib olla nn nõudepesija amet, et ei pea kellegagi rääkima ja nokitsed vaikselt omaette... Kas ei tundu mõnus. Tegelikkus on aga selline, et minu ülesandeks on siis kõva papi eest kkorjata laudadelt, sh ka smoking alalt klaasid kokku (klaase korjavad ka ettekandjad) ja siis pista nad restile, pesumasinasse ja külmikusse - pesumasin, kuumarus ja kuumad klaasid, külmik jäine puhuv tuul. Ei ole just kõige mõnusam kombinatsioon, aga ilmselt pean hakkama kõvasti vett jooma, kuna mulle näib, et ma lihtsalt kuumenen üle. Palav on ja kui minna isegi vetsu, kus mul normaalses olekus on lausa külm, siis näib peldik lausa väga normaalse temperatuuriga olevat. Mõned pisiasjad veel töö hulka... ja ahjaa, kui mul igav hakkab, siis ma nokitsen tuhatoose laudadelt korjata ja neid pesta ja vahetada. Vot siuke elu, lihtsa Sille maaelu on seal...

Pange siis peenleib, roheline eesti tomat, hapukurk ja maasink valmis 21. juuniks. Wannabe estonian and stay for European!!!

No comments: