Thursday, May 21, 2009

CAPE TRIBULATION



Neli nädalat veel ja siis London ja siis home sweet home. Hea. Igatahes on mul töökoht olemas kuni 18ndani ja seda siis motellis, palganumber on senini kõige suurem ja ilma maksudeta. Kuna tegu on muudmoodi viisiga ja abn numbriga, mida ei viitsi teile siin pikalt seletada.
Motellis olen igasugu sigasugu töid teha saanud, alustades siis tavapärasets majaesise lehtedest puhastamisega ja edasi minnes pool area kraapimisega kuni põhjalikku puhtuseni - seda siis kiviplaatide vahelt muda kraapimisega, kiviplaatidelt muda tolmuimejasse ajamisega, kiviplaatide moppimisega!!! Jne jne, homme tuleb lausa aknapesu ja siis sai veel toole ja laudu valgendatud ja pestud ja oi kus see sitt kõik aega võttis, aga kõva pappi eest võib ju laudu ka vahepeal pesta kuigi seda ametit ei iial tee ma enam. On see seni mu ozzi ametitest kõige raskem olnud ja jääb ka viimaseks. Ma pakun et farmerdamine oleks a la samas raskuses. Seega ei saa must farmerit siin ka. Juhtimisstiilid on erinevad, motelliomanikul on pere ja plaan maha müüa see koht, sellepärast käibki siis see nii kõva pesemine jne jne. Igatahes ostab ta mulle iga päev sealt joogiautomaadist ka paar jooki, karastusjooki siis. On ju hea kraaniveele vahelduseks magusat energiat andvat läket ka sisse lürpida.
Eelmine nädal mul vaba päeva ei olnud ja see nädal on neid nüüd lausa kaks olnud. Eila sai käidud ühe korea poisi ja sakslasega Cape Tribulationis ja siis veel Cairnsis, mõlemad jäävad eri suunda, ja Cape ja Cairnsi vahemaa on a la 100 kilti, Port Douglas on täpselt vahepeal. Cape ei olnudki nii suur üllatus, kui oleks oodanud, ilusaid randu ja vihmametsa on siin kõll ja küll. Cairnsis oliplaan kiirelt paar suveniirinänni osta, aga oh seda lugu, pood, kus ma tahtsin osta, oli üldse ära kolinud või lõplikult kinni pandud.
Mõne asja ostsin, aga ega siit suurt sittagi kaasa pole vedada kah, kui nüüd aus olla.
Ahjaa, vahepeal pidin jälle tuba vahetama, kuna hostelisse tuli 20 usa matsi, ehk nagu Andy ütles sausage fest - tõlkes siis slängis ainult kutid, kes ridadevaelt välja loeb. Toas 212 leidisn ma jälle voodiputukad ja sama kiirelt, kui ma oma träniga sinna sisse olin kolinud, ajasin ennast tagakäigul toast välja ja 208 sai uueks peatuspaigaks, tüdrukud toas on meeletult lohakad, asjad kõik põrandal.... õnneks üks kolis juba minema, tegu on siisiki segatormiga ja täna oli sinna veel üks nari tuppa toodud, seega saab meid seal kolepalju olema. Halleluuja! Hostelis on aga omamoodi põnev elada, kuna inimesi on, kellega rääkida jne jne ei pea üksi olema ja tegevust ka natsa on.
Oma esimesel vabal päeval käisin ma rannas. Muidu peale igat koristuspäeva motellis on mul alatii päevakavas hüpe basseini ja siis natuke lihaste lõõgastuseks ujuda ja päikest võtta. Õhtud on siin nüüd juba jahedamad... talv ju ikkagi käes. Hommikuti on ka selline mõnus chill õhk.
Täna ostsin poest salatimaterjali 23 daala eets sai siis kana 8 daala, kurgi, 3 tomatit, salatikaste, karp idusid, kolm sibulat, feta juustu 200 gr ja punakarohelise lehtsalatipea. Poe hinnad on veits teised, kuid peaaegu vists amad nagu kodus...
Aitab kah. Ei jaksa rohkem. Tö on suht raske, aga noh elame üle.

No comments: