Saturday, May 16, 2009

heia

kiire ylevaade siis, olemas on jaanud kaks tookoohta kuna koigil kohtadel rabada ei viitsi ja koristamine kaob kuskil a la juuni alguseks ara, siis saab ainult puhata h\ja chs tood teha. netti palju ei kasuta ja telefoni koneaeg on ka kohe otsas, muidu on toorabamine ja natuke puuhkust ka... sry sitaste kirjaviggade parast, kasutan voora netti ja arvutit. ..... elus ja terve ja siis neid voodilutikaid nagin siin hostelis veel ja hosteli tookohast ytllesin ka ylkes, kui omanik pasundas, et ma ei peaks tema jaoks tootama kui ma ei suuda kaltsu leida, millega pyhkida... a kui \neid ei ole, siis on jah veits keeruline selle leidmisega ja kuna mulle sellist suhtumis vaja ei olnud, maksin kuu yyri ara ja nu meganiga sai tingitud ka ja veits odavam tuli kui eelmise kuu eest. nupp nokib, aga nae, hosteliomanikule koristamiseks ei kolba.
motellis ollakse minu korisamisega vaga rahhul, too on aga sittakanti raske,... ja nu ikka zac mainib, et mina olen ju professional.. kuna mu fake eluloos oli kirjas et ma roommaid olin. ... igatahes... ponev on,, ei kurda... aga raske koristamine ja kopp ees. selle anmetiga saab vartsi yhelepoole, kuna nad lahevad puhkusele ja ssiis nad vaatavad kellegi, kes neile pikemaks jaaks... pikk jutt k,eeruline, ei joua siin koiki yksikasjalikult kribada.

ruttle n humis ma ka enam tood teha ei vinnanud, ja palka maksid ka koige sitemini, seega ytlesin seal ka koha yles. on ju vaja korrigeerida, koristamisega see nadal saanud juba 25 h ja pubis a la 11 h, ning ees on veel 10 h pubis ja hommik homme motellis..... pikad nadalad niigi...

No comments: