Tuesday, May 26, 2009

GREAT BARRIER REEF

Kriban siis veidi, mis ma eila tegin, nimelt käisin Great Barrier Reefi avastamas, oli teine päris ilus. Vesi oli soe ja 27 kraadi, kokku sai tehtud kolm snorgeldamist ja kogu lõbu paadiga välja reefile ja siis veel snäkid ja soojad joogid ja lõuna ka, läks kokku maksma 107 daala, sh oli veel merehaigusetablad ka, kuna muidu ma oleks ilmselt ennast mitte nii hästi tundnud. Kalu nägin igasuguseid, värvilisi, kirjuid ja vapustav loodus on ikka olemas... kõik need korallid ja siis ujumine keset ookeani, kuskil reefil, põhi sügav ja kõige suurem kala, keda ma nägin, oli umbes meetrine ma pakun. Üks kala oli nii julge, et kõik said teda patsutada ja kohe tuli ta ka laeva juurde, kui laev saabus ja inimesed vette läksid... ka mina silusin kala, oli teine päris libe, samuti patsutasin ma merikurki ja veel mingit mollust. Merekilpkonna nägin ma ka, ujumises on nad kiired. Lisaks tegin ma ühekorde kaameraga pilte, ja loodan need kuskil ära ilmutad,a kus ei tea, kas siin linnakeses sellist kohta on. Täna on ilm pilves ja suht sajune, seega ilmaga vedas mul meeletult.

Lisaks käis täna motellis proovil üks prantslane, kes kandideerib koristajakohale. Oli teine veits aeglane, aga muidu suht ok, keelelised raskused olid tal ka nagu ma avastasin, aga mul endal oleks hea meel, kui keegi selle koha endale saab, sest mina ei viitsa enam seda tööd teha, on teine raske... puhkaks meelsasti.

Homme on jälle vaba päev ja siis rügab prantslane üksi neeid tube teha, küll ta siis näha saab, et pole lihtne. Igatahes muidu läheb hästi.....Sain mõned filmid ka endale arvutisse, transporter 3 on ka olemas, pole veel vaadanud ja the pink panther film oli väga naljakas...

emotsioone ja inimestemõistmist ja nägemist ja arenemist on palju, aga ei viitsi kõigest kirjutadaa. nägudeni.

No comments: