Wednesday, June 3, 2009

Kokkuv6tted

T2nas sain palgatseki motellist ja tooga on nyyd koik. Puhkan. Cheers. Mingi aeg ostan nadalase wifi... ja siis olen netis. S U soon.


1. juuni
Täna oli motellis 2 tsikki proovil. Üks sai töö ja teine sai kinga,kuna see teine, kes oli rootslane, oli vanem, haises ja suht laisk ja lohakas. Seega koht läks San Fransiscost pärit tüdrukule. Homme ehk 2. juuni on vaba. Ilmselt rohkem tööd ei tule, mis mulle sobib, kuna puhata on ka hea ja seljale niimoodi koormust ei tule. Kummardamistega on nüüd lõpp. Mingi aeg on plaan osta nädalane wifi kasutus 15 daala eest Re:Hab kohvikust. Nädal aega netti peaks olema päris norm, samas telefonile ma rohkem krediiti ei osta ega ole ostnud, mis ise maksab muidu 30 daala. Seega 15 eest netti osta nädalaks peaks olema hea diil küll. Nüüd on aeg siis ujuda, päikest olen saanud küll kõigi 25 aasta eest :))
Toas olevad inimesed lahkuvad neljapäeval. Ja järgijäänud kutt lahkub Balile 7. juuni vms, seega tuba jääb tühjaks ja seltskonda vähemaks, ning netti plaanin siis osta reedel, 5. juunil.


31. mai
Homme on esimene juuni. Täna käisin motellis tüül ja mainisin, et klge, mu seljale ei meeldi teie töö väga ja nii nad vaatavad kellegi uue. Pigem puhkan kui et kummarda ja kummarda, kuidagi mitte just kõige tervem tunne tuli selga ja nüüd ma siis ujun ja puhkaks hoopis. Loodan, et homme leiavad nad sobiva inimese, kuigi ma ka homme tööle. Järgi ei ole jäänud just kuigi palju aega, nii et võin leboleda kõll ja puhanuna tagasi tulla.


Väga vaheldusrikas on olnud ozzi kogemus. Elu hostelis on ka päris mõnus, inimesed toas on ka lahedad. Kogemusi ja mõtlemisainet on nüüd küll romaani jagu.

No comments: